שי נוני, קומוולט ישראל: "המנמ"רים נדרשים לאפשר למשתמשים גישה מהירה למידע"

"האתגרים הבולטים שניצבים בפני המנמ"רים הם לעשות קונסולידציה ל-'איי' ולנהל את המידע תוך כדי שהם מאפשרים למשתמשים גישה למידע עם יכולת חיפוש", אמר נוני, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "יש למנוע את כפילות המידע ולצמצם ככל האפשר את גידול האחסון, כמו גם להגיע למצב של גמישות מרבית בעבודה מול כלל מערכות האחסון והגיבוי"

"בפני המנמ"רים ניצבים שני אתגרים בולטים: לעשות קונסולידציה ל-'איי' ולנהל את המידע תוך כדי שהם מאפשרים למשתמשים גישה למידע עם יכולת חיפוש. הם צריכים לעשות כל זאת תוך עמידה ברגולציות השונות", כך אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל.

נוני אמר את הדברים בראיון שהתקיים בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים שנערך באחרונה ברומא, לציון 15 שנים להקמתו.

לדבריו, "בעולם האחסון וניהול המידע צריך לפעול ביעילות. יש למנוע את כפילות המידע ולצמצם ככל האפשר את גידול האחסון. צריך להגיע למצב של גמישות מרבית בעבודה מול כלל מערכות האחסון והגיבוי".

הוא ציין שהסניף הישראלי של קומוולט נפתח ביולי האחרון, "לאחר שבחברה העולמית הבינו שיש פה פוטנציאל שוק".

ניר דקל, סמנכ"ל שותפים ומכירות ב-Support Machines. צילום: פלי הנמרלדברי נוני, "גרטנר (Gartner) מדרגת את החברה כמובילה בתחום הגיבוי, השחזור וניהול המידע. יצרנו בארץ מערך של שותפים עסקיים ואנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים לחסוך בעלויות כוח האדם המטפל במידע, לצמצם את עלויות האחסון ולהפחית את הסיכונים של אי הגעה למידע".

צ'ט אוטומטי באתרים עם תעבורה גבוהה
ניר דקל
, סמנכ"ל שותפים ומכירות ב-Support Machines, ציין שהחברה מספקת צ'ט אוטומטי באתרים שיש בהם תעבורה גבוהה. "אנחנו נותנים מענה לפניות בנושא שירות לקוחות ומכירות בצורה המדמה נציג אנושי", אמר דקל. הוא ציין שעל לקוחות החברה נמנות שלוש חברות הסלולר הגדולות – פלאפון, פרטנר וסלקום.

"Support Machines קמה לפני שנתיים", הוסיף דקל, "ובתקופה הקרובה נעמיק את החדירה לארגוני SMB ואנטרפרייז בישראל. כמו כן, יש לנו כבר לקוחות פוטנציאליים בחו"ל".

"בסופו של יום, המערכת באה לחסוך בעלויות של כוח אדם אנושי במוקדי שירות לקוחות ובמתן שירות", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים