כבוד ישראלי: Waze זכתה בפרס היישום הטוב ביותר בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה

מול אפליקציית הניווט הפופולרית התחרו על הפרס חברות בעל שם עולמי, דוגמת דרופבוקס, פליפבורד ועוד ● Waze: "היה צריך 40 מיליון נהגים בשביל לספק שירות מצוין, שישפיע על העולם, וזו רק ההתחלה. תדמיינו מה נצליח לעשות עם 100 מיליון משתמשים" ● בקטגוריית הסמארטפון הטוב ביותר בתחרות זכה ה-Galaxy S3 של סמסונג ואילו הטאבלט הטוב ביותר של השנה הוא הנקסוס 7 של גוגל בייצור אסוס

חברת הניווט החברתי הישראלית Waze זכתה אמש (ג') בפרס היישום הטוב ביותר בתחרות שערך ארגון ה-GSMA, שמקיים מדי שנה את תערוכת הסלולר העולמית MWC בברצלונה. מול Waze התחרו על הפרס חברות בעל שם עולמי, דוגמת דרופבוקס (Dropbox), פליפבורד (Flipboard) ועוד.

"היה צריך 40 מיליון נהגים בשביל לספק שירות מצוין, שישפיע על העולם, וזו רק ההתחלה. תדמיינו מה נצליח לעשות עם 100 מיליון משתמשים", כתבו אנשי Waze בבלוג שלהם. Waze זכתה בשנה האחרונה לפרסום רב, כאשר מנכ"ל אפל (Apple), טים קוק, המליץ עליה למשתמשים כאלטרנטיבה ליישום המפות של אפל שנכשל. במקביל, נפוצו שמועות על מכירת החברה, אך לאחר זמן קצר התברר כי  היא אינה עומדת למכירה.

בקטגוריית הסמארטפון הטוב ביותר בתחרות, הנערכת מדי שנה במסגרת התערוכה, זכה ה-Galaxy S3 של סמסונג (Samsung). לטאבלט הטוב ביותר הוכתר הנקסוס 7 (Nexus 7) של גוגל (Google) בייצור אסוס (Asus). בפרס הטלפון הבסיסי הטוב ביותר זכה מכשיר ה-Asha 305 של נוקיה (Nokia), בעל ה-SIM הכפול. Evernote נבחר ליישום הארגוני הטוב ביותר, והיישום של פייסבוק (Facebook) נבחר ליישום הצרכני הטוב ביותר.

אירועים קרובים