eWave Mobile תייצג בישראל את מותג המובייל פידיון

פידיון פועל בתחום החומרה למיחשוב נייד, עם דגש על טאבלטים מוקשחים, מסופוני תשלומים ניידים ומסופונים מבוססי אנדרואיד ● ההכנסה מהסכם הזיכיון מוערכת ב-15 עד 20 מיליון שקלים ב-3 שנים הקרובות ● אידו שטיינברג, מנכ"ל eWave Mobile: "אנחנו מתכוונים להרחיב את המגמה ולהפוך את פידיון למותג הנפוץ ביותר בתחום המסופונים הניידים והטאבלטים המוקשחים"

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

eWave Mobile מקבוצת eWave, המתמחה בפתרונות תקשורת ניידת לארגונים, תייצג בישראל את בלובירד (Bluebird) הקוריאנית, יצרנית מותג המובייל פידיון (Pidion). ההכנסה מהסכם הזיכיון מוערכת ב-15 עד 20 מיליון שקלים ב-3 שנים הקרובות.

פידיון פועל בתחום החומרה למיחשוב נייד, עם דגש על טאבלטים מוקשחים, מסופוני תשלומים ניידים ומסופונים מבוססי אנדרואיד (Android). בלובירד היא החברה הרביעית בגודלה בעולם בתחום זה, והראשונה שהשיקה פתרונות אנדרואיד מוקשחים לתעשייה (Ruggedroid). יצוין, כי מוצרי פידיון משווקים בארץ על ידי המפעילים הסלולריים. eWave Mobile תשתף פעולה עם אקסל, שייצגה עד כה את החברה בארץ.

רפי גבאי, מנכ"ל קבוצת eWave, אמר כי "רכשנו את הנציגות של בלובירד בישראל מחברת אקסל. מותג פידיון של החברה הוא חדשני במיוחד בתחום ניהול העובדים הניידים ושרשרת האספקה. לפני שנים בודדות הוא היה מקום 20 בעולם המסופונים ועכשיו הוא מתקרב למקום השלישי. במסגרת המותג הושק לאחרונה קו חדש של טאבלטים מוקשחים לתעשייה, שאנו מתכוונים להביא לארץ. בישראל כבר נמכרו כ-50 אלף מסופונים של החברה בשיתוף עם כל המפעילים הסלולריים, ואנו מתכוונים להרחיב את המגמה ולהפוך את פידיון למותג הנפוץ ביותר בתחום המסופונים הניידים והטאבלטים המוקשחים".

אידו שטיינברגר, מנכ"ל eWave Mobile, מוסיף כי "מוצרי פידיון הם סינרגטיים למרבית קווי השירותים של eWave Mobile. רכישה זה מהווה חיזוק נוסף למעמדה המוביל של eWave Mobile בתחום המיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים