אדובי שיחררה עדכון אבטחה מיידי לנגן הפלאש

בפעם השלישית החודש שיחררה אדובי עדכון אבטחה, שמתייחס לשלוש פגיעויות שנמצאו בתוסף הפופולרי לדפדפנים, וממליצה להתקינו באופן מיידי – עד 72 שעות ● מדובר ברמת הסיכון הגבוהה ביותר שקבעה החברה, לפיו חורי האבטחה כבר נוצלו או ביכולתם לאפשר לתוקפים להפנות לאתרים באמצעותם יפיצו רכיבי פלאש נגועים

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) שחררה עדכון לנגן הפלאש (Flash) – וממליצה להתקינו באופן מיידי. עדכון זה מתייחס לשלוש פגיעויות שנמצאו בתוסף הפופולרי לדפדפנים, כשלגבי שתיים מהן כבר נמצאו עדויות שהן שימשו האקרים לצורך ביצוע דיוג (Phising). מדובר בעדכון השלישי שמשחררת החברה החודש. לטענתה, חורי האבטחה שהוא מתקן יכולים לגרום להתרסקות הדפדפן בצורה המאפשרת לתוקפים להשיג שליטה מוחלטת על המחשב.

העדכון מוגדר על ידי החברה כעדכון ברמת עדיפות ראשונה ומיועד למשתמשי חלונות (Windows) ו-Mac OS X כאחד. מדובר ברמת הסיכון הגבוהה ביותר שקבעה החברה, לפיו חורי האבטחה כבר נוצלו או ביכולתם לאפשר לתוקפים להפנות לאתרים באמצעותם יפיצו רכיבי פלאש נגועים. למעשה, אדובי ממליצה לבצע את העדכון תוך 72 שעות לכל היותר.

משתמשי גרסה 11.6.602.168 עבור חלונות, וגרסה 11.6.602.167 עבור OS X ומטה, צריכים באופן מיידי, כאמור, לעדכן את גרסת הנגן ל-11.6.602.171 – במיוחד משתמשי פיירפוקס (Firefox) ואינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) בגרסה 9 ומטה. משתמשי גרסה 11.2.202.270 בלינוקס (Linux) צריכים לעדכן לגרסה 11.2.202.273.

משתמשי הדפדפן כרום (Chrome) אמורים לקבל את העדכון באופן אוטומטי, כמו גם משתמשי גרסה 10 של אינטרנט אקספלורר תחת חלונות 8 (Windows 8). לאלו שמפעילים את מערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7), גם אם הם משתמשים בגרסה החדשה של הדפדפן מבית מיקרוסופט (Microsoft), מומלץ להתקין את העדכון באופן ידני. להורדת נגן הפלאש המעודכן לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים