סיסקו: מערכת חדשה תסייע למפעילי הסלולר להתמודד עם התפוצצות הנתונים ברשתות

המערכת, שמשלבת תוכנה חכמה וחומרה של תאי סלולר קטנים, מיועדת להקל על ספקיות התקשורת להרחיב את הקישוריות ואת השליטה על רשתותיהן האלחוטיות ההיברידיות, הכוללות קישורי סלולר ו-Wi-Fi

מפטרת. סיסקו

סיסקו (Cisco) הציגה מערכת חדשה, המשלבת תוכנה חכמה וחומרה של תאי סלולר קטנים, המיועדת להקל על ספקיות התקשורת להרחיב את הקישוריות ואת השליטה על רשתותיהן האלחוטיות ההיברידיות, הכוללות קישורי סלולר ו-Wi-Fi. המערכת, שהוצגה בתערוכת הסלולר MWC שנערכת השבוע בברצלונה, נועדה לסייע למפעילי הסלולר להתמודד עם בעיית התפוצצות הנתונים העוברים ברשתות שלהן.

התוכנה בפתרון של סיסקו מתבססת על פורטפוליו מוצרים בשם קואנטום (Quantum), שפותח במטרה לאפשר לספקיות רשתות אלחוטיות לנהל ולנתח טוב יותר את הכמות ההולכת וצומחת של מה שסיסקו מכנה "נתונים בתנועה" ברשתותיהן, הכוללות סלולר מהדור השלישי, הדור הרביעי ו-Wi-Fi. באמצעות מוצרי קואנטום, מסבירים בסיסקו, יוכלו ספקיות שירות סלולרי להשיג הבנה טובה יותר של הנתונים העוברים ברשתות, מה שיוביל לתכנון טוב יותר של הרשת ולשיפור באספקת שירותי רשת חדשים. התוכנה, נמסר, תאפשר לספקיות לפשט ולנתח את הנתונים, ליצור מדיניות סביבם ולספק שירותים שהלקוחות מעוניינים בהם – וכל אלה לרוחב הרשתות ההיברידיות שלהן, תוך שילוב קישורי סלולר קיימים ותאים סלולריים קטנים.

על פי סיסקו, נתונים בתנועה הם בעצם נתוני זמן אמת או כמעט זמן אמת, המיוצרים הן בקישורי סלולר והן בקישורי אינטרנט נייחים בין אנשים, בין המכשירים שלהם ובתהליכים שונים. הקישורים האלה מסייעים להזין את התפוצצות הנמשכת בתנועת האינטרנט הסלולרי, שספקיות הסלולר צריכות לנתחה ולנהלה טוב יותר.

חבילת הקואנטום מסוגלת לקחת נתוני זמן אמת הנוגעים לתנאי הרשת, היישומים שבשימוש והפרופילים של הלקוחות – ולנתח אותם ולספק מידע מועיל ולפעול על פיו על בסיס המדיניות של המפעילות. למשל, אם ביצועי רשת סלולרית נעשים לפתע גרועים אצל לקוח חשוב, שמנסה לקיים במכשיר הסלולרי שלו שיחת ועידה בווידיאו – חבילת קואנטום תסיט אוטומטית את אותו המשתמש לרשת Wi-Fi סמוכה, או תשתמש בתאי סלולר קטנים. מה שיכתיב את ההחלטה הזאת, יהיו נתוני זמן אמת על העומס בתאי הסלולר השונים בסביבתו של הלקוח, על רשתות סמוכות ומעמדו של הלקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים