מג וויטמן, מנכ"לית HP: "אנחנו מפנים משאבים מה-PC לטאבלט"

"זה לא ש-HP לא ניסתה לנהל את המעבר הזה - זה כבר נעשה עם הרכישה של פאלם, אבל כפי שאתם יודעים, זה קרה תחת ההנהלה הקודמת, שעשתה מעקף קטן לשום מקום", אמרה וויטמן בכנס של מורגן סטנלי בסן פרנסיסקו ● לדבריה, "השוק נע במהירות לעבר טאבלטים וטלפונים חכמים, וכעת עלינו לנהל את המעבר הזה"

בקרוב תתפצל גם היא. מג ויטמן, יו"ר ומנכ"לית HP

"אנחנו מפנים משאבים מה-PC לטאבלט. השוק נע במהירות לעבר טאבלטים וטלפונים חכמים, וכעת עלינו לנהל את המעבר הזה", אמרה מג וויטמן, מנכ"לית HP בכנס טכנולוגיה, מדיה וטלקום שערכה מורגן סטנלי (Morgan Stanley) בסן פרנסיסקו.

"זה לא ש-HP לא ניסתה לנהל את המעבר הזה – זה כבר נעשה עם הרכישה של פאלם (Palm)", הוסיפה וויטמן, "אבל כפי שאתם יודעים, זה קרה תחת ההנהלה הקודמת, שעשתה מעקף קטן לשום מקום".

לדבריה, "איכות לא הייתה אצלנו במוקד בעבר, ואיכות מניעה עלות עצומה. אם יש לך בעיות אחריות או תמיכה – העלות הנסתרת של איכות היא עצומה. אלה הם מסוג הדברים שאנחנו הולכים אליהם, אחרי ש-בכנות, לא נגענו בהם".

שלא במפתיע, הזכירה מנכ"לית HP את נושא החדשנות, שהחברה נוהגת לומר כי היא מהווה חלק מה-DNA שלה. "החדשנות לא מתה בחברה זו. לכן, מה שעשיתי הוא להגדיל את תקציב המו"פ. עלינו לקבל את המוצרים במהירות, על מנת לקצר את זמן ההגעה לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים