EMC הציגה את פלטפורמת Pivotal HD ליישומי ניתוח Big Data

הפלטפורמה החדשה מבוססת על קוד פתוח והיא תולדה של אינטגרציה מובנית של מאגר הנתונים MPP מבית גרינפלאם עם Apache Hadoop ● בחברה טוענים שהיא פלטפורמת ה-Big Data הגמישה והחסכונית ביותר שפותחה אי פעם

הבעלים של שלוש חברות נוספות. EMC

EMC השיקה אתמול (ד') את Pivotal HD – פלטפורמת Hadoop מבוססת קוד פתוח, שהינה תולדה של אינטגרציה מובנית של מאגר הנתונים MPP (ר"ת Massively Parallel Processing) מבית גרינפלאם (GreenPlam) עם .Apache Hadoop בחברה טוענים שהיא פלטפורמת ה-Big Data הגמישה והחסכונית ביותר שפותחה אי פעם.

טכנולוגיית ה-HAWQ של EMC-גרינפלאם הינה תולדה של 10 שנות מחקר ופיתוח של מאגרי נתונים ענקיים. היא מוטמעת כעת ב-Hadoop ועל פי EMC, מספקת שיפור בביצועים של יותר מפי 100 בהשוואה לשירותים דומי SQL על Hadoop.

פתרון ה-Hadoop הולך וצובר תאוצה כפתרון יעיל וסקלבילי ליישומי ניתוח Big Data שנדרשים להתמודד עם מאגרים רחבי היקף של נתונים בלתי מובנים. עם זאת, כאשר לקוחות מאמצים את Hadoop כמאגר הנתונים הבלעדי שלהם, הם נתקלים במכשולים הנובעים מהיעדר ממשקים ברמות גבוהות לצרכי BI. ה-Pivotal HD מתמודד עם אתגרים אלה באמצעות אספקת ספקטרום מלא של ממשק SQL ומתן גישה לסביבה מלאה של מוצרים התומכים ב-SQL. בכך הוא מסיר את הצורך בקבוצת מפתחים על מנת לבנות יישום או להריץ דו"ח.

בניית היישום והרצת הדו"חות ב-Pivotal HD מייתרים את הצורך להעביר את הנתונים בין מערכות וללא שימוש במחברים, שמאלצים את המשתמשים לאחסן את המידע שלהם פעמיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים