N-trig השיקה דור חדש של עטים אקטיביים לטלפונים חכמים, טאבלטים ו-Ultrabook

העטים החדשים מוצעים בגדלים של 5.5 מ"מ, 8 מ"מ ו-9.5 מ"מ, והם ניתנים לטעינה או פועלים על סוללות ● מהחברה נמסר, כי הדור החדש של העטים מאופיין ברגישות כתיבה גבוהה, אחידות כתיבה ודיוק מרבי, והעטים כוללים כפתורים להפעלת פונקציות עכבר ימני ומחיקה

N-trig השיקה היום (ה') את הדור השני של העטים האקטיביים – DuoSensePen2. העטים החדשים מוצעים בגדלים של 5.5 מ"מ, 8 מ"מ ו-9.5 מ"מ, והם ניתנים לטעינה או פועלים על סוללות.

מהחברה נמסר, כי הדור החדש של העטים מאופיין ברגישות כתיבה גבוהה, אחידות כתיבה ודיוק מרבי, והעטים כוללים כפתורים להפעלת פונקציות עכבר ימני ומחיקה. תכונות אלה והאפשרות להניח את כרית כף היד על המסך תוך כדי הכתיבה בעט מספקות לכותב חוויית כתיבה טבעית, כשל כתיבה על נייר בעט דיו או בעט כדורי.

עמיחי בן דוד, מנכ"ל N-Trig, אמר ש-"סדרת DuoSensePen2 מאפשרת למשתמש בעט לכתיבה על גבי מסך תחושה של כתיבה בעט על דף. בנוסף, היא מאפשרת ללקוחותינו להציע מכשירים ניידים דקים וקלים המשלבים מסך מגע עם עט, מה שייצור עבורם יתרון תחרותי בשוק. כמו כן, העט החדש יפתח בפניהם שווקים נוספים, כמו תחום החינוך, המגזר העסקי וצרכנים בכלל".

לדברי דיוויד דאוד, אנליסט לתחום המחשבים האישיים ב-IDC, "עד עתה, השימוש בעט במחשבים אישיים היה כמעט לא רלוונטי. אני מאמין כי עם העלייה בנתח השוק של הטאבלטים עם מסכי מגע, יעלה גם הביקוש לדור החדש של העטים האקטיביים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים