ארט קוביילו, נשיא RSA: "תפסיקו לדבר על פרל הארבור דיגיטלי"

"אני שונא את המונח 'פרל הארבור דיגיטלי' וחושב שהוא מטאפורה גרועה לתיאור המצב הנוכחי", אמר קוביילו בנאום הפתיחה של ועידת RSA ● הוא הזהיר אמנם שצפויות מתקפות קיברנטיות נוספות, אולם ציין שההיקף הגדול של החששות שמפיצים בענף משיג את המטרה ההפוכה, משום שהוא מרתיע אנשים וגורם להם שלא ליישם פתרונות אבטחה ● עוד הוא אמר ש-"ייתכן אולי שאפשר לחולל אירוע הרסני אך ורק באמצעות האינטרנט, אך הסבירות לכך נמוכה מאוד"

ארט קוביילו, נשיא חברת האבטחה RSA, מתח ביקורת על הנוהג שפשט בענף להפיץ חששות, ספקות וחוסר ודאות (או בקיצור FUD) למטרות שיווקיות.

קוביילו אמר בנאום הפתיחה של ועידת RSA, כי "אני שונא את המונח 'פרל הארבור דיגיטלי' וחושב שהוא מטאפורה גרועה לתיאור המצב הנוכחי. מה עליי לשנות לאחר ששמעתי את המונח הזה? ואני שומע אותו כבר 10 שנים. ייתכן אולי שאפשר לחולל אירוע הרסני אך ורק באמצעות האינטרנט, אך הסבירות לכך נמוכה מאוד".

הוא הביא את הגל האחרון של המתקפות המקוונות נגד בנקים בארצות הברית כדוגמה והזהיר שצפויות מתקפות נוספות, בצורה כזו או אחרת. עם זאת, הוא ציין שההיקף הגדול של החששות, הספקות וחוסר הוודאות שמפיצים בענף משיג את המטרה ההפוכה, משום שהוא מרתיע אנשים וגורם להם שלא ליישם כלל פתרונות אבטחה.

ובכל זאת, קוביילו עצמו לא התאפק ותרם מנת חששות משלו. הוא ציין שמגמת ה-Big Data הגיעה בשנה שעברה אל המיינסטרים, מה שגורם לאיחסון כמויות גדולות של נתונים שיוצר סיכונים חדשים, במיוחד כשהאיחסון נעשה בענן.

RSA מציעה מערכות אבטחה ל-Big Data: בחודש שעבר הכריזה החברה על התקני Security Analytics להגנה על נתוני Big Data ובוועידה היא חשפה את גרסה 8 של Authentication Manager עבור Big Data עם מנוע להערכת סיכונים של עסקות, שמבוסס על משוב מ-50 מיליארד נקודות נתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים