ועידת הסלולר העולמית בברצלונה: המכשירים הניידים הופכים לאמצעי העיקרי לגישה לאינטרנט

הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח הופכים לאמצעים העיקריים לגישה לאינטרנט והיישומים הניידים מעודדים את המשתמשים לגלוש יותר ברשת - כך עולה מסקר עולמי מקיף שהוצג בוועידת MWC ● מרבית המשתתפים בסקר ציינו שפרסום בסלולר לא מפריע להם יותר מאשר פרסום בטלוויזיה או באינטרנט

המכשיר הנייד הוא האמצעי העיקרי או הבלעדי לגלישה באינטרנט של מחצית מכלל המשתמשים ברשת במכשירים ניידים – כך עולה מסקר שערכה חברת InMobi, שמפעילה רשת לפרסום במכשירים ניידים. החברה הציגה את הסקר בוועידת הסלולר העולמית MWC 2013, שתסתיים היום (ה') בברצלונה.

הסקר נערך בקרב 15 אלף משתמשים במכשירים ניידים מ-14 שווקים שונים ברחבי העולם. ממצא נוסף שעולה ממנו מראה שלפחות מחצית ממשתמשי האינטרנט במכשירים ניידים עוברים בין שני מסכים (טלוויזיה ומכשיר נייד). כמו כן, 59% מהמשתמשים במכשירים ניידים ציינו שהפרסום במכשירים ניידים לא מפריע להם יותר מהפרסום בטלוויזיה או באינטרנט.

54% מהמשיבים ציינו שהבחינו במודעות בזמן שהשתמשו ביישום כלשהו, 80% השיבו שהורידו יישום לאחר שהבחינו במודעה שקראה להם לעשות זאת ו-67% ביקרו באתר של מותג מיד לאחר שנחשפו למודעה שלו.

נבין טווארי, מנכ"ל ומייסד InMobi, אמר ש-"המכשירים הניידים נפוצים כיום בכל היבט של החיים המודרניים. מהסקר עולה שמשתמשים ניידים מחוברים כל הזמן – בזמן שהם מבלים עם המשפחה (48%), באירועים חברתיים (45%), בנסיעות לעבודה או ממנה (60%) או כשהם עושים קניות (43%)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים