לארי אליסון רכש חברת תעופה קטנה מהוואי

מנכ"ל אורקל המיליארדר הרחיב את השקעותיו באי ורכש את חברת התעופה Island Air מהונולולו ● לחברה יש צי מטוסים שטסים בין איי הוואי והיא מעסיקה 245 עובדים ● נשיא Island Air הביע שמחה על הרכישה ואמרו ש-"החזון והמשאבים של לארי אליסון יאפשרו לנו לנסוק לגבהים חדשים, במלוא מובן המילה"

מבקר בישראל. לארי אליסון, היו"ר וה-CTO של אורקל

לאחר שרכש את האי לנאיי בהוואי ממשיך מנכ"ל אורקל (Oracle), המיליארדר לארי אליסון, להשקיע באזור: אתמול (ד') הוא הוסיף לרכושו את חברת התעופה Island Air מהונולולו. לחברה יש צי מטוסים שטסים בין איי הוואי והיא מעסיקה 245 עובדים.

מ-Island Air נמסר שלא צפויים שינויים פרסונליים כלשהם בעקבות חילופי הבעלים ושהחברה תמשיך בפעילותה הרגילה. "אנחנו שמחים על שמר אליסון רכש את החברה", אמר לס מורשיג, נשיא Island Air. "החזון והמשאבים שלו יאפשרו לנו לנסוק לגבהים חדשים, במלוא מובן המילה".

תנאי העסקה לא פורסמו, אך סביר להניח שאליסון, הנמצא במקום השישי ברשימת עשירי העולם של המגזין פורבס (Forbes), עם הון המוערך ב-36 מיליארד דולרים, יכול להרשות לעצמו להחזיק בחברת תעופה. הדובר האישי של אליסון מסר, כי הרכישה של Island Air היא השקעה חשובה נוספת מתוך מחויבות של אליסון להוואי.

לאחר שרכש 98% מהשטח של האי לנאיי, מול חופי מאווי, הצהיר אליסון שבכוונתו להפוך את האי ל-"מעבדה ירוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים