ברצלונה: יישום אבטחה לסמארטפונים – בעזרת צילום כלי הדם בעיניים

האפליקציה Eyeprint, המאפשרת צילום של כלי הדם הייחודים לכל אדם, מעבדת את הנתונים האישיים - וחוסמת את הגישה למסמכים ונתונים בהתאם לכך ● היישום, המיועד לאנדרואיד, נמצא לפי שעה בפיתוח ומוצע למכירה למפתחי יישומים וליצרני מכשירים סלולריים

אין טוב ממראה עיניים? יישום אבטחה חדש לאנדרואיד (Android), שיושק בקרוב, מבטיח הגנה על הסמארטפון על ידי סריקת כלי הדם של העיניים. מדובר ביישום Eyeprint, שמפותח על ידי EyeVerify האמריקנית מקנזס סיטי, ומוצג בימים אלו בתערוכת המובייל MWC בברצלונה.

היישום מצלם את כלי הדם של העיניים, הייחודיים לכל אחד ואחד מאיתנו. לאחר שהצילום עובר עיבוד ונשמר – הגישה למסמכים ונתונים תהיה חסומה לכל אחד שכלי הדם בעיניו לא יתאימו לאלה של בעל המכשיר. לצורך הפעלת היישום דרושה מצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסל לפחות, שתוכל לצלם תמונה ברורה של העיניים – דרישה סבירה למדי בעידן הסמארטפונים. אם המצלמה הקדמית במכשיר אינה באיכות המתאימה, אפשר לבצע את הצילום גם במצלמה האחורית, תוך שהיישום משמיע בקול הוראות על קירוב או הרחקת המצלמה מהפנים ועל כיוון המבט. היישום בנוי כך שאי אפשר לשטות בו בעזרת תמונת פנים אחרת.

Eyeprint נמצא עדיין בפיתוח. החברה מנסה למכור את השירות שהיא מציעה בעזרת הטכנולוגיה שפיתחה למפתחי יישומים או ליצרני מכשירים סלולריים, שיהיו מעוניינים להטמיע את מערכת הצילום והסריקה המיוחדת בתוכנה או בחומרה שהם מייצרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים