אדובי שיחררה גרסה חדשה לפוטושופ טאצ'

הגרסה החדשה של תוכנת עריכת התמונות לטאבלטים מציעה, בנוסף לתכונות הליבה, שימוש במגע ולא באמצעות תפריטים, ובחירת שרבוטים המותאמים למגע אצבע ● רוכשי היישום, שמחירו מוערך בכ-20 שקלים, יקבלו 2 ג'יגה-בייט בשירות האחסון בענן של החברה, Creative Cloud

אדובי (Adobe) השיקה גרסה חדשה של פוטושופ טאצ' (Photoshop Touch), תוכנת עריכת התמונה לטאבלטים המיועדת לשימוש גם בטלפונים חכמים. הגרסה החדישה של היישום, שעלותה צפויה להיות כ-20 שקלים, מיועדת למכשירי iPhone מגרסה 4S ומעלה, עם מערכת הפעלה iOS 5 ומעלה, ל-iPod Touch דור חמישי ומעלה, וכן זמינה כיישום אנדרואיד (Android) עבור מכשירים שמשתמשים בגרסה 4.0 ומעלה.

היישום החדש, על פי אדובי, מציע את אותן תכונות ליבה כמו היישום ששחררה החברה בתערוכת MWC 2012, אך כמובן בהתאמה למסכים קטנים יותר. כך, כל הפעילות ביישום מבוססת על שימוש במגע, ולא על תפריטים. החברה הוסיפה, כי לגרסת פוטושופ (Photoshop) הזו יש תכונות בסיסיות שניתן למצוא גם ביישום האב המיועד למחשבים שולחניים, כולל שימוש בשכבות, כלי בחירה מתקדמים, שימוש במסננים לביצוע התאמות ועוד.

"יש כמה תכונות בלעדיות לגרסת הטאצ', והן בחירת שרבוטים שמותאמת לבחירות מדויקות שמבוצעות באמצעות האצבע, ותכונה בשם Camera Fill שמאפשרת ליצור תמונת שכבות, המשלבת גם תזרים תמונות שמגיעת ממצלמת המכשיר", נכתב בהודעה של אדובי. בעזרת היישום, הוסיפה החברה, ניתן יהיה לערוך תמונות ברזולוציה של עד 12 מגה-פיקסלים לכל היותר.

כמו כן, כל משתמש שירכוש את היישום יקבל 2 ג'יגה-בייט בשירות האחסון בענן של החברה, Creative Cloud. "משתמשים יוכלו לסנכרן את הקבצים לשירות, ואז להמשיך לעבוד עליהם בטאבלט או בתוכנה השולחנית", הודיעה אדובי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים