תוכן שיווקי

שופרסל הקימה חנות מקוונת בעלת אינטגרציה למערכת הקופות של הרשת

האתר מבוסס טכנולוגיות מיקרוסופט והוקם בשיתוף מיקרוסופט ומטריקס (באמצעות Netwise) ● הפרויקט מוערך בהיקף כספי של מספר מיליוני שקלים

03/03/2013 12:46

שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, הקימה חנות מקוונת באינטרנט המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות של חברת מיקרוסופט. האתר החדש הוקם בשיתוף פעולה אסטרטגי של מיקרוסופט עם חברת מטריקס ובאמצעות Netwise (שנרכשה לאחרונה על ידי מטריקס) ואנשי אגף מערכות המידע של שופרסל.

האתר חדשני ומספק ערך מוסף ללקוחות, תוך חווית קניה ייחודית. כך לדוגמא, שילוב מובנה של יכולות ה-BI של שופרסל מאפשרות פרסונליזציה של הקניה והצעות חכמות ללקוח, דוגמת רכישה זולה יותר או בריאה יותר וכן המלצות על מוצרים שהלקוח נוהג לרכוש ואולי שכח. כל זאת, באמצעות  ממשקים המתחברים בזמן אמת למערכות הפנימיות של שופרסל. בנוסף, מציג האתר את המגוון האמיתי מהחנות שתספק ללקוח את המוצרים כך שהלקוח יראה בזמן אמת אם המוצרים שברצונו לרכוש קיימים בחנות.

לדברי אירית פרידליס – וינשטיין, סגנית מנהל אגף מערכות מידע בשופרסל: "כחלק מהחדשנות של רשת שופרסל והפעולה המתמדת לשיפור חווית הקניה של הלקוח, הוקם אתר אינטרנט שנחשב בסטנדרטים בינלאומיים למתקדם וחדשני. האתר כולל יכולות טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות אשר מפשטות את תהליך הקניה ללקוח. האתר "מנגיש" ללקוח את הפריטים הפופולריים שלו בתהליכי החיפוש והניווט, מציף ללקוח מבצעים רלוונטיים לו ומזכיר לו להשלים פריטים שהוא נוהג לרכוש ושכח להוסיפם לסל הקניות שלו. במסגרת הפרויקט להקמת האתר החדש העשירה שופרסל את קטלוג המוצרים של הרשת והוסיפה לכל אחד מהמוצרים מידע שימושי רב, כמו ערכים תזונתיים, מרכיבי מזון, סיווגים מיוחדים (כגון: נטול גלוטן) ועוד. באמצעות אתר האינטרנט יוכל הקונה להיעזר בסוכנים חכמים ולבחור את המוצרים המתאימים ביותר לפרופיל המוצרים אותם הוא מעוניין לרכוש".

"מדובר בפרויקט מורכב של סחר אלקטרוני,שנוהל על ידי מיטב המומחים של קבוצת הייעוץ של מיקרוסופט מהארץ ומהעולם, אמר מיכאל רוף, מנהל קבוצת הייעוץ והפרויקטים במיקרוסופט, בפרויקט נעשה שימוש במספר תשתיות תוכנה של חברת מיקרוסופט העולמית", ביניהן:
Biztalk2009 ,Share point 2010  ,SQL Server 2008 ,Commerce server 2009. השילוב בין המוצרים, בגרסתם העדכנית, מספק פיתרון ארגוני חסכוני המאפשר חוויית משתמש חדשנית ומשודרגת ותגובה מהירה לשינויים ולצרכים העסקיים.

קבוצת MCS בחטיבת ה-Services במיקרוסופט וחברת מטריקס משתפות פעולה במספר פרויקטים אסטרטגיים בשוק הישראלי בהצלחה רבה. בשל חדשנותו הטכנולוגית, מהווה פרויקט זה מוקד עניין בקרב הדרג הניהולי והטכנולוגי של מיקרוסופט העולמית.

דליה רובינסון, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס: "בזכות שילוב בין מערכות המידע המתקדמות של הרשת, ליכולות המוצרים שיושמו במומחיות על ידי נטוויז (אשר נרכשה על ידינו), יוכל הלקוח לקבל מידע רב על כל מוצר אותו הוא רוצה לרכוש".

חברת Netwise נרכשה לאחרונה ע"י חברת מטריקס ומוזגה עם הפעילות בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, המציעה מערך פתרונות שלם לעולמות האינטרנט, הדיגיטל, חווית המשתמש והמובייל.

אירועים קרובים