חיים דרור, קיורטי: "יש עלייה בכמות המתקפות – וצריך להפנים שהן שגרה"

"כמות המתקפות עולה גם בישראל, בכל המגזרים העסקיים", אמר דרור, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "בעידן בו יותר תהליכים עסקיים חשופים למרחב הסייבר נדרשת הגנה רב שכבתית: תהליכים שמתחילים בעולם הווב מגיעים למערכות ליבה ארגוניות ונדרש להוסיף הגנה עודפת לכל שכבה"

"המצב כיום אינו בטוח, כל המגזרים העסקיים סובלים ממתקפות. יש עלייה בכמות המתקפות, גם בישראל. צריך להפנים שזאת שגרה", כך אמר חיים דרור, מנכ"ל קיורטי. לדבריו, "בשל גלי המתקפות נאלצנו לאמץ טכנולוגיות שונות, את חלקן בצורה לא טובה, מה שגרם לספקיות האבטחה להרוויח מכך".

דרור, לשעבר CTO במשרד ראש הממשלה, דיבר בכנס GOVSEC, שהתקיים ביום ה' האחרון במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מקצועני אבטחת מידע. מנחה הכנס היה אבי וייסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

"מספר המתקפות מצוי בגידול מתמיד. ארצות הברית מבינה זאת והיא משקיעה ותידרש להשקיע סכומי עתק לצורך בניית מערכי הגנה", אמר דרור.

הוא הוסיף, כי "בעידן בו יותר ויותר תהליכים עסקיים חשופים למרחב הסייבר ולאיומים המצויים בו נדרשת הגנה מתאימה, רב שכבתית: תהליכים שמתחילים בעולם הווב מגיעים למערכות ליבה ארגוניות ונדרש להוסיף הגנה עודפת לכל שכבה. זאת, על מנת שאם נפגעה שכבה, המתקפה תיעצר שם ולא תעבור לשאר השכבות".

דרור הציג פלטפורמה מוקשחת קלה במסגרתה פורסים את האתר הארגוני בענן ולדבריו, "מקבלים בכך גישה מהירה לתוכן. לכן, יכולת עיבוד המידע משתפרת. בדרך זו מתמודדים עם מתקפת מניעת שירות בצורה טובה". הוא אמר, כי "אמצעי ההגנה ששילבנו מראש בתוך מערך הווב של הארגון מטפלים רק בתוכן שמגיע מבחוץ. אנחנו עושים את תהליך ההעברה לענן על בסיס פלטפורמה מאובטחת שעמידה יותר נגד מתקפות סייבר. כך מקבלים הארגונים פתרון יעיל וחסכוני, שמשפר את זמינות ועמידות המערכות והמידע שבהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים