מטריקס הטמיעה פרויקט אבטחת מידע של טראסטוור הישראלית בכלל ביטוח; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט מביא לאבטחת הגלישה באינטרנט של כ-4,000 עובדי כלל ביטוח ● פתרון האבטחה מבצע הפרדה וירטואלית בין החלקים הבטוחים במחשבי המשתמשים, בהם נמצאים הקבצים והיישומים הרגישים, לחלקים הפתוחים לאינטרנט ● הוא מאפשר לעובדי כלל ביטוח גלישה בטוחה באינטרנט, לצד עבודה עם היישומים הקריטיים בארגון, ללא חשש לדליפת מידע

חיים אינגר, ה-CTO והאחראי על התשתיות והתפעול בכללביט

אנשי אבטחת המידע של מטריקס יחד עם אנשי חברת אבטחת המידע הישראלית טראסטוור (Trustware) הטמיעו את פתרון ההפרדה הווירטואלית של האחרונה בכלל ביטוח. הפרויקט החל באוגוסט האחרון והסתיים בפברואר. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע שהוא עומד על מאות אלפי שקלים.

הפרויקט מביא לאבטחת הגלישה באינטרנט של כ-4,000 עובדי כלל ביטוח. פתרון האבטחה מבצע הפרדה וירטואלית בין החלקים הבטוחים במחשבי המשתמשים, בהם נמצאים הקבצים והיישומים הרגישים, לחלקים הפתוחים לאינטרנט. הוא מאפשר לעובדי כלל ביטוח גלישה בטוחה באינטרנט, לצד עבודה עם היישומים הקריטיים בארגון, ללא חשש לדליפת מידע.

פתרון ההפרדה הווירטואלית שהוטמע מספק הגנה נגד תקיפות סייבר, גניבת מידע ודליפת מידע, בהתאם לדרישות המפקח על חברות הביטוח. הוא החליף פתרון מיושן שפעל בכלל ביטוח עד כה.

חיים אינגר, ה-CTO של כללביט, אמר ש-"מערכת ה-BufferZone מאפשרת לכל עובדי החברה לגלוש בצורה מאובטחת, ללא צורך בהקמה ותחזוקה של חוות שרתים מיותרות. אנחנו משתדלים לחשוב מחוץ לקופסה. להתקין חוות שרתים ולאפשר גלישה לא נוחה הוא הפתרון המקובל בתעשייה. לעומת זאת, הפתרון שהטמענו מאפשר גלישה פשוטה ומאובטחת, בעלות נמוכה יחסית, תוך שמירה על דרישות הרגולציה ואבטחת המידע".

טראסטוור מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. לדברי אורן ברט, מנהל תחום אבטחת מידע בחטיבה זו, "המוצר פותר לארגונים את הדילמה התמידית בין הצורך לאבטח את סביבות העבודה של המשתמשים והארגון לבין הרצון לאפשר להם לגלוש באינטרנט בצורה רגילה עם ביצועים מרביים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מבין

    פתרונות Sandbox נפרצו ברמת ה- Kernel (ישנם למעלה מ 30 חורים שנתגלו רק השנה) ולכן אינם בטוחים. בהתחשב בזה שבפועל אין הפרדת רשתות נראה כי כלל ביטוח רק חושבת שהיא גולשת בצורה מאובטחת.

אירועים קרובים