נס טכנולוגיות החלה לשווק את מערכת הלומדה הארגונית WENDIMU

WENDIMU מאפשרת תכנון, הקמה, ניהול שוטף ותחזוקה של תכנית ההדרכה השנתית על גבי הרשת ● יגאל יחיה, מנהל חטיבת התשתיות ב-NessPRO: "שיתוף הפעולה עם WENDIMU הוא במסגרת האסטרטגיה שלנו לסייע בשיווק לחברות ישראליות צעירות בעלות מוצר תוכנה מעולה"

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, החלה לשווק בישראל את מערכת הלומדה הארגונית WENDIMU, המשמשת גם לניהול ההדרכה ופיתוח הידע בארגון. המערכת, המבוססת על פלטפורמה אינטרנטית, פותחה בישראל על ידי חברה הנושאת את שם המוצר.

WENDIMU מאפשרת תכנון, הקמה, ניהול שוטף ותחזוקה של תכנית ההדרכה השנתית על גבי הרשת. זאת, תוך תמיכה במכלול הפעילויות המתוכננות והקשורות לתחום ההדרכה, כולל תכנון, תפעול ובקרה, ניהול ופיתוח תכנים, מנגנוני משוב, הערכה והסמכה. תכונות נוספות של WENDIMU הן שימור ידע של מומחים בארגון, אישור קריאת מסמכים של העובדים, תיעוד אוטומטי של תיק אישי לעובד, ועוד. המערכת מאפשרת בניית לומדות, מבחנים ממוחשבים, ביצוע שביעות רצון וסקרים – ללא פיתוח ועלויות נוספות. WENDIMU תומכת בסביבות מיחשוב שונות, לרבות טאבלטים, התקנים ניידים מסוגים שונים ובכל סוגי הדפדפנים. המערכת מותקנת כיום בארגונים בארץ ובעולם ומשרתת אלפי משתמשים ממגזרי תעשיה שונים.

יגאל יחיה, מנהל חטיבת התשתיות ב-NessPRO, אמר כי "במציאות ההולכת וגוברת של לימוד מתוקשב והתאמת הארגונים לתהליך זה, קיימת חשיבות רבה למערכת המאפשרת יצירה וניהול של חומרי לימוד מתוקשבים בארגון. שיתוף הפעולה עם WENDIMU הוא במסגרת האסטרטגיה שלנו לסייע בשיווק לחברות ישראליות צעירות בעלות מוצר תוכנה מעולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים