מג'יק הטמיעה את פלטפורמת האינטגרציה שלה במולטילוק בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

הטמעת הפלטפורמה מאפשרת חיבור בין מערכות מידע מרכזיות בארגון, דוגמת SAP R/3, אתר האינטרנט ומערכת ההזמנות והמחירונים - ומסייעת למולטילוק לנהל תהליכים עסקיים אוטומטיים, משלב ההזמנה ועד שלב ההורדה ליצור ● שירה באום, מנמ"רית מולטילוק: "הטמעת הפתרון מאפשרת לנו לייעל את תהליכי העבודה והקישור בין המערכות, כמו גם לקצר את לוחות הזמנים של פיתוח ממשקים הנדרשים לייעול תהליכי העבודה הפנימיים והחיצוניים"

מג'יק תעשיות תוכנה הטמיעה את פלטפורמת Magic xpi כתשתית אינטגרציה במולטילוק. הפרויקט, שבוצע בשיתוף עם אנשי ה-IT של מולטילוק, ארך כשנה וחלקו העיקרי הסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט, שכולל גם שירותי תחזוקה רב-שנתיים, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-חצי מיליון שקלים.

מולטילוק עוסקת בייצור ואספקת פתרונות נעילה ופועלת מיבנה. הטמעת הפלטפורמה מאפשרת חיבור בין מערכות מידע מרכזיות בארגון, דוגמת SAP R/3, אתר האינטרנט ומערכת ההזמנות והמחירונים – ומסייעת למולטילוק לנהל תהליכים עסקיים אוטומטיים, משלב ההזמנה ועד שלב ההורדה ליצור. כחלק מתשתית זו, הוקמו גם ממשקי בקרה וניהול תהליכים בין מערכות, כדי שמשתמשי החברה יוכלו לקבל קישוריות וזמינות של המערכות סביב השעון, תוך ניהול ותפעול אוטומטי של תהליכים עסקיים בחברה.

פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק מאפשרת למולטילוק לאחד את ניהול התהליכים העסקיים המרובים לכדי תהליך עסקי רצוף, תוך קישור בין מערכות המידע הקיימות בחברה, כמו קשרי לקוחות, מלאי, ERP, כספים, ייצור ועוד. עוד מאפשרת הפלטפורמה לקצר את זמן החיבור בין המערכות ולפשט את תהליך האינטגרציה.

לדברי שירה באום, מנמ"רית מולטילוק, "הטמעת הפתרון מאפשרת לנו לייעל את תהליכי העבודה והקישור בין המערכות, כמו גם לקצר את לוחות הזמנים של פיתוח ממשקים הנדרשים לייעול תהליכי העבודה הפנימיים והחיצוניים. בנוסף, תייצר לנו המערכת ערכים עסקיים מוספים באמצעות מיכון של תהליכים".

אבישי פישמן, סמנכ"ל הכספים של מולטילוק: "האינטגרציה בין מערכות הליבה שלנו תגביר את היעילות ואת פריון העבודה בחברה, תוך אכיפה של תהליכי עבודה מסודרים ושמירה על מהימנות ושלמות הנתונים הקיימים במערכות".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, הוסיף כי "המערכת האחודה שהתקנו במולטילוק תאפשר לחברה לחסוך בהוצאות, בזמן תחזוקה ובניהול, ולייצר מיכון בתהליכים העסקיים של החברה. בישראל הוטמעו כבר עשרות פרויקטים מבוססי Magic xpi בחברות וארגונים בגדלים שונים, מתחומי התעשייה, פיננסים, תרופות, ביטחון ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים