סאפ מביאה את ה-In-Memory ל-SMB: הכריזה על גרסה של HANA עבור Business One

ביישום סקלבילי, שעבר התאמה גם לכיסם של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, וכולל יכולות אנליטיות מובנות ונפח גבוה במיוחד של טרנזקציות - כדי לסייע לחברות להריץ את העסקים שלהן בזמן אמת ● ג'ים הגמן סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ: "המשתמשים העסקיים מצפים לתגובה מהירה, כמו גם לאיכות גבוהה ואמינות של המידע בתוכנה שלהם"

סאפ (SAP) הכריזה היום (ג') על גרסה חדשה של פלטפורמת HANA ל-SAP Business One. המדובר בפתרון הראשון שמציעה ענקית התוכנה מגרמניה לחברות קטנות ובינוניות שירוץ כולו בתוך הזיכרון (In-Memory). המדובר ביישום סקלבילי, שעבר התאמה גם לכיסם של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, וכולל יכולות אנליטיות מובנות ונפח גבוה במיוחד של טרנזקציות – כדי לסייע לחברות להריץ את העסקים שלהן בזמן אמת.

את ההכרזה על הפתרון החדש ערכה סאפ בתערוכת CeBIT 2013, שנערכת השבוע בהנובר שבגרמניה. לדברי ג'ים הגמן סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ, "המשתמשים העסקיים מצפים לתגובה מהירה, כמו גם לאיכות גבוהה ואמינות של המידע בתוכנה שלהם. בנוסף, הגישה הישנה של שימוש במחשבים נייחים כבר מזמן חלפה: הלקוחות של היום דורשים גישה למידע בכל עת, מכל מקום ובזמן אמת, באמצעות המכשיר הנייד המועדף עליהם".

לדבריו, "ב-2010, השנה שבה נכנסתי לתפקידי, יחד עם עמיתי ושותפי לניהול – ביל מקדרמוט, הדגישה סאפ לראשונה כי מיחשוב בתוך הזיכרון יגדיל באופן דרמטי את זמינות ומהירות העברת המידע העסקי למשתמשים. מאז, הפך HANA למוצר בעל שיעור הצמיחה הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה".

בחודשים האחרונים, סיפר הגמן סנבה, עברו שתי תוכנות חשובות של סאפ לריצה בסביבת HANA: מערכת SAP Business One ומערכת ה-CRM של החברה, SAP CRM. זאת, לאחר שבשנה שעברה הוצג רק החלק האנליטי של סביבת HANA. "הצלחנו להסב את SAP CRM לתשתית HANA בזמן שיא של חודשיים וחצי", אמר.

"HANA היא המוצר בעל שיעור הצמיחה הגדול ביותר בהיסטוריה שלנו". ג'ים הגמן סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ, על הבמה ב-CeBIT 2013

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אמר הגמן סנבה, כי "ישראל היא שוק מעניין מאוד, שבו האימוץ של טכנולוגיות חדשות מהיר במיוחד. סאפ חזקה מאוד בישראל והיא תמשיך להיות כזו. יש אפשרויות צמיחה רבות במגזר הציבורי ובחברות SME. ישראל היא גם שוק חשוב עבור סאפ בזכות החדשנות. ממשלת ישראל זיהתה את הטכנולוגיה כמניע לחדשנות, וכתוצאה מהסיוע שלה וההשקעה בחינוך – קמו המון סטארט-אפים. לא רק שסאפ זכתה ברכישת חלק מהם, אלא שהיא גם עובדת עם רבות מהחברות האחרות. זה רלוונטי במיוחד כאשר אנו מציעים את HANA לא רק כתשתית לתוכנת סאפ, אלא גם לחברות סטארט-אפ, כדי שייבנו פתרונות על גבי HANA. יש כ-150 חברות כאלה, שותפות סאפ ברחבי העולם, ואני מצפה שחברות רבות כאלה יגיעו מישראל, בזכות המיקוד הטכנולוגי והחדשנות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים