ה-CTO של אמזון: "Big Data? ביטוי אומלל אבל קליט"

"אמירתו של ה-CTO, ורנר ווגלס, נועדה לנקוב חור בבלון של ההייפ שקיים סביב המגמה הטכנולוגית הגדולה" שאמזון, לצד פייסבוק, טוויטר וגוגל, היא מחלוצות הטיפול בה, העירו אנליסטים ● לדברי ווגלס, "הרעיון של ה-Big Data הפך לפשוט; הגדרת התחום היא לנסות להבין מי הוא הלקוח שלך ומה הוא עושה, על ידי איסוף נתונים נוספים, כדי לבנות תוצאה דקה כגרגר, שהיא תובנה"

"אני אוהב שבעולם יש נתונים באופן אינטנסיבי. למרבה הצער, זה נקרא Big Data. מדובר, לטעמי, בסך הכול בביטוי אומלל אבל קליט", כך אמר ורנר ווגלס, ה-CTO של אמזון (Amazon).

ווגלס דיבר אתמול (ג') בכנס הגבולות הטכנולוגיים של האקונומיסט (Economist) בלונדון. אנליסטים העירו, כי "אמירתו של ווגלס נועדה לנקוב חור בבלון של ההייפ שקיים סביב המגמה הטכנולוגית הגדולה". הם ציינו שאמזון היא מהחברות החלוצות בתחום הטיפול ב-Big Data, לצד פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) וגוגל (Google).

לדברי ווגלס, "הרעיון של ה-Big Data הפך לפשוט. הגדרת התחום היא לנסות להבין מי הוא הלקוח שלך ומה הוא עושה, על ידי איסוף נתונים נוספים, כדי לבנות תוצאה דקה כגרגר, שהיא תובנה".

הוא הוסיף, כי "נתונים הם חומר הגלם שאתה צריך כדי לעזור לך להבין את הלקוחות שלך, אבל אתה גם צריך 'צנרת מלאה'. כלומר, להסתכל איך אתה בולע, מאחסן ומארגן את הנתונים, מבטיח את איכות הנתונים וחולק אותם עם אלה שזקוקים להם".

"ארגונים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא מוצר לשוק בתוך פרקי זמן ארוכים, למשל שלוש או חמש שנים, כי הם עלולים להיכשל", אמר ווגלס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים