סין: ZTE תייצר טלפון חכם על בסיס מעבדי אטום החדשים של אינטל

הטלפון החכם יתבסס על מעבד Atom Z2580 החדש של ענקית השבבים ● הוא נמנה על שלושה שבבים שמייעדת אינטל לשוק המכשירים הניידים, שמיוצרים בטכנולוגיה של 32 ננו-מטר וכוללים שתי ליבות, בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ עד 2 ג'יגה-הרץ ● כמו כן, הם מצוידים בטכנולוגיה של Hyper-Threading

החברה הסינית ZTE, המייצרת טלפונים סלולריים, הכריזה על "שיתוף פעולה אסטרטגי" עם אינטל (Intel) שבמסגרתו יפותח טלפון חכם על בסיס מעבד Atom Z2580 החדש של ענקית השבבים.

"שיתוף הפעולה עם אינטל ממלא תפקיד חשוב באסטרטגיה של ZTE לפיתוח מוצרים, הן מבחינת מועד השקה והן על מנת לספק ללקוחות חוויית שימוש מעולה", על פי ההודעה שפרסמה ZTE.

המעבד Atom Z2580 החדש של אינטל הוכרז בוועידת הסלולר העולמית, MWC, שהסתיימה לפני ימים אחדים בברצלונה. הוא נמנה על שלושה שבבים שמייעדת אינטל לשוק המכשירים הניידים. שבבים אלה מיוצרים בטכנולוגיה של 32 ננו-מטר וכוללים שתי ליבות, בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ עד 2 ג'יגה-הרץ, וכן מצוידים בטכנולוגיה של Hyper-Threading (עיבוד במקביל של שתי משימות בכל ליבה).

המכשיר החדש לא יהיה הראשון של ZTE שמבוסס על מעבדי אטום. החברה כבר מציעה את מכשירי Grand X עם מעבדי אטום שנמנים, על פי ZTE, "על הטלפונים החכמים הנמכרים ביותר באוסטריה". הם מוצעים בעיקר באירופה ונתוני מכירות מדויקים שלהם לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים