מאיר שפרלינג, מנכ"ל ורינט ישראל, ימונה למנהל האסטרטגיה הראשי של ורינט העולמית

במסגרת תפקידו החדש, שלא היה קיים ב-ורינט עד כה, יתמקד שפרלינג באסטרטגיית הצמיחה של החברה לטווח הארוך וכן במספר לקוחות ושותפים אסטרטגיים ● מחליפו כמנכ"ל ורינט ישראל יהיה חנן ג'ינו, שימונה לאחר תקופת מעבר גם למנכ"ל חטיבת המודיעין התקשורתי

מאיר שפרלינג, מנכ"ל ורינט (Verint) ישראל, ימונה בקרוב למנהל האסטרטגיה הראשי (Chief Strategy Officer) של ורינט העולמית – תפקיד חדש בחברה, שנובע מהשלמת רכישת קומברס טכנולוג'י והערכות מטה החברה העולמי ליציאה לדרך חדשה. במסגרת התפקיד החדש, יתמקד שפרלינג באסטרטגיית הצמיחה של ורינט לטווח הארוך וכן במספר לקוחות ושותפים אסטרטגיים. הוא ימשיך לכהן במקביל כ-Corporate Officer ויקודם לתפקיד יו"ר ורינט ישראל.

מחליפו של שפרלינג כמנכ"ל ורינט ישראל יהיה חנן ג'ינו, שימונה לאחר תקופת מעבר גם למנכ"ל חטיבת המודיעין התקשורתי. לג'ינו 25 שנות ניסיון עסקי בתעשיית ההיי-טק, בין היתר כמוביל מספר חטיבות עסקיות באורבוטק. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון שבארצות הברית.

ורינט הודיעה, כי השלימה באחרונה את רכישת חברת האחזקות קומברס טכנולוג'י, בהמשך להודעת הסכם הרכישה מאוגוסט 2012. על פי תנאי העסקה, רכשה ורינט את קומברס טכנולוג'י במהלך שביטל את מבנה השליטה ב-ורינט, וכעת 100% ממניות החברה מוחזקות על ידי הציבור. עם השלמת הרכישה וכחלק מהיערכות החברה לפרק חדש בעסקיה, ימונה ליו"ר דירקטוריון ורינט ויקטור דה-מרינס, המכהן כדירקטור ב-ורינט מאז הנפקתה לציבור, במאי 2002. דירקטור עצמאי חדש, ריצ'רד נוטנבורג, מצטרף גם הוא למועצת המנהלים של החברה.

דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט: "תחת ניהולו של מאיר שפרלינג צמחה החברה בישראל ליותר מאלף עובדים, והפכה לאחת מחברות ההיי-טק המבוקשות בישראל. ורינט ממוצבת היטב להמשך הצמיחה לטווח הארוך ואני שמח שמאיר יוכל להקדיש יותר מזמנו לקידום אסטרטגית החברה".

בודנר הוסיף, כי "אני שמח על הצטרפותו של חנן ג'ינו, המביא עימו עשרות שנים של ניסיון ניהולי – ואני בטוח כי יוביל את חטיבת המודיעין התקשורתי ואת ורינט להישגים חדשים. חנן מצטרף בזמן מצוין, עם פתיחת השנה הפיסקלית החדשה ופתיחת פרק חדש במבנה בעלות החברה. יחד עם חנן, ימשיכו כל עובדינו בעולם להתמקד בפיתוח יישומי Big Data עבור לקוחותינו, באמצעות אספקת פתרונות חדשניים, שירות לקוחות מעולה והרחבת רשת השותפים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים