בית המשפט אישר את תביעת אפל נגד סמסונג בהקשר לפטנטים של Siri

למרות שהשופטת הנחתה את שתי החברות לפשט את הדיונים הצפויים על ידי הפחתת מספר התביעות המשפטיות ועדויות המומחים, היא אישרה בסוף השבוע את התביעה השנייה של אפל נגד סמסונג, המתמקדת בטכנולוגיית העוזרת הקולית ● הדיון במשפט Siri מתוכנן למרץ 2014

שופטת בית המשפט הפדרלי בצפון קליפורניה, לוסי קו, הדנה בתביעת הפטנטים בין אפל (Apple) לסמסונג (Samsung), פסקה בסוף השבוע, כי התביעה השנייה של אפל נגד סמסונג – הקשורה לטכנולוגיית העוזרת הקולית Siri – תימשך.

אפל, כזכור, זכתה בשנה שעברה בתביעת פטנטים נגד סמסונג, ונפסקו לה פיצויים בסך 1.05 מיליארד דולרים מסמסונג. אולם, בתחילת החודש החליט בית המשפט המחוזי בצפון קליפורניה לחתוך את היקף הפיצוי ל-550.5 מיליון דולרים, על בסיס הטענה כי סמסונג זכאית למשפט חדש לגבי חלק מדגמי הסמארטפונים שלה, וקבע דיון נוסף שיעסוק בחישוב מחדש של הפיצויים לאפל. בתביעה זו גם דחתה השופטת את תביעתה של אפל לאיסור קבוע של מכירת דגמי סמסונג הכלולים בתביעתה של אפל.

בתביעה נפרדת שהגישה אפל, היא מאשימה את סמסונג בהפרה של שורת פטנטים נוספת, אחד מהם קשור לטכנולוגיית Siri שלה.

בהמשך הגישה אפל ערעור על דחייתה של השופטת את איסור המכירה של דגמי סמסונג במשפט הראשון, ובחודש שעבר הודיעה השופטת כי ייתכן שהדיונים בתביעה השנייה – זו בעניין Siri – יעוכבו, כי הפסיקה הסופית במשפט הראשון עשויה להציג פתרון לשתי התביעות. "אני לא בטוחה אם אנחנו זקוקים לשתי תביעות בעניינים האלה", אמרה השופטת קו בזמנו. אפל התנגדה לרעיון הדחייה, וקו, כאמור, פסקה בסוף השבוע שהמשפט יימשך, אך הורתה לשתי החברות לפשט באופן משמעותי את הדיונים הצפויים על ידי הפחתת מספר התביעות המשפטיות ועדויות המומחים.

הדיון במשפט Siri מתוכנן למרץ 2014, והערעור של אפל בנוגע לאיסור מכירת מכשירים צפוי להגיע לדיון בספטמבר לכל המוקדם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים