יפן מציגה: הסלולרי הקטן והקל בעולם

המכשיר הננסי של היצרנית Willcom נושא מסך של אינץ' אחד, ברזולוציה של 96 על 64 פיקסלים – בערך שישית מגודלו של מסך הסמארטפון הגדול ביותר בעולם – ומאפשר רק שיחות וקבלה והוצאה של הודעות טקסט ● הסלולרי יימכר במהדורה מוגבלת של 12 אלף יחידות, ביפן בלבד

בניגוד למגמה של יצרניות הסלולר העולמיות של הגדלת מסכי הסמארטפונים, מציגה היצרנית היפנית Willcom הימור מנוגד: מכשיר סלולר שלדבריה הוא הקטן והקל ביותר בעולם. ספקית האלקטרוניקה תשיק את המכשיר הגמדי Strap Phone 2 WX06A ב-21 במרץ.

המכשיר הננסי נושא מסך של אינץ' אחד, ברזולוציה של 96 על 64 פיקסלים – בערך שישית מגודלו של מסך הסמארטפון הגדול ביותר בעולם של הוואווי, ה-Ascend Mate. משקלו עומד על 32 גרם, ומידותיו הזעירות – 10.2-70-32 מילימטרים – מאפשרות לדחוס בו סוללה של 100 מילי-אמפר בלבד, שתספיק לשעתיים שיחה ו-300 שעות המתנה. התפקודים שלו מאפשרים רק שיחות, ומשלוח וקבלת הודעות טקסט, אם כי בהתחשב בגודל לוח המקשים נראה שרק אצבעות של גמדים יצליחו להפעיל אותו בהצלחה. המכשיר כולל גם אנטנה נשלפת לשיפור הקליטה, ויהיה זמין בצבעי שחור, לבן וורוד.

לדברי היצרנית Willcom, מכשיר זה יכול להיחשב כאביזר של סמארטפון, כמו קישוט – מגמה פופולרית מאוד ביפן. עם זאת, מחירו יקר בהרבה מהצעצועים שנהוג לחברם לסמארטפון – 252 דולרים. ה-"צעצוע" החדש יימכר במהדורה מוגבלת של 12 אלף יחידות, ביפן בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים