קבוצת מגלן הקימה תכנית למימון מחקרי סייבר בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים

הקבוצה הקימה תוכנית מחקרים פתוחה, בנוסף להשקעה השנתית, שעשוייה לסייע בפיתוח אמצעי לחימה ופלטפורמות טכנולוגיות בתחום הקיברנטי ● שי בליצבלאו, מנכ"ל קבוצת מגלן: "ככל שנרחיב את מאגר הידע הטכנולוגי שלנו על סמך כלים מחקריים אקטואליים, נוכל לספק 'אמצי לחימה' חדשניים יותר להגנת מרחב הסייבר המתפתח"

קבוצת מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, המספקת שירותי ייעוץ, בדיקות ומחקר בתחומי לוחמת הסייבר, הודיעה על הקמת תכנית למימון מחקרי סייבר-התקפי בהיקף של כ-5 מיליון שקלים. הקבוצה מקצה סכום זה לתמיכה במחקרים מעשיים בתחום הסייבר ומודיעין רשת, שתוצאותיהם עשויים לסייע בפיתוח אמצעי לחימה ופלטפורמות טכנולוגיות שונות במרחב הקיברנטי.

מגלן השקיעה בשנה האחרונה למעלה מחמישה מיליון שקלים בפעילות מו"פ פנימי, במטרה לשמר ולשפר את יכולותיה בזירת לוחמת הסייבר. עתה, הוחלט במגלן למסד פעילות זאת ולהקים בנוסף להשקעה השנתית, תכנית מימון מחקרים הפתוחה לכל ואינה מוגבלת במיקום גיאוגרפי. הצעות המחקר יבחנו על ידי מומחי מגלן על פי קריטריונים של חדשנות, חשיבה יצירתית וישימות מבצעית.

שי בליצבלאו, מנכ"ל קבוצת מגלן, אמר כי "ההתפתחות המואצת בתחום לוחמת הסייבר מעמידה אותנו  בפני אתגרי הגנה ומודיעין קצרי מועד של התמודדות במרחב הקיברנטי. קיים צורך מתמיד לאיתור ופיתוח טכנולוגיות וטקטיקות חדשניות ופורצות דרך בהיבטי הגנה, תקיפה ואיסוף מודיעין סייבר. אנו מקווים, כי יוזמה זו של הקמת תכנית למימון מחקרים מעשיים תספק פלטפורמה גמישה ויעילה לקידום המו"פ בתחום, בפרט לכל גורם שדווקא אינו מהאקדמיה הקלאסית. ככל שנרחיב את מאגר הידע הטכנולוגי שלנו על סמך כלים מחקריים אקטואליים, נוכל לספק 'אמצי לחימה' חדשניים יותר להגנת מרחב הסייבר המתפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים