ריטליקס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם WiseSec הישראלית

ענקית ה-Retail תבחן את שילוב הטכנולוגיה של חברת ההזנק הישראלית, הנקראת WiseBuy, במערכות החברה ● ד"ר גיל רוט, ריטליקס: "ניהול חוויית לקוח מבוסס מיקום במרכזי קניות הוא אחד הנושאים החמים ביותר כיום בשוק ה-Retail. הטכנולוגיה שפיתחה WiseSec מאפשר העצמת חווית הלקוח על ידי מתן קופונים, הטבות והנחות, קרוב ככל האפשר למקום הימצאו של הלקוח ביחס לחנות במרכז הקניות"

העובדים מאוגדים. ריטליקס

ריטליקס (Retalix), ענקית ה-Retail העולמית שנרכשה לא מכבר על ידי NCR, חתמה על הסכם עקרונות לשיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת ההזנק הישראלית WiseSec, המפתחת טכנולוגיות ניהול חוויית לקוח מבוססת מיקום למכשירים חכמים עבור תעשיות הביטחון, ה-IT וה-Retail. ההיקף הכספי של העסקה לא פורסם בשלב זה, אולם גורמים מקצועיים בשוק ה-Retail מעריכים כי WiseSec תקבל עשרות אלפי דולרים כאשר תממש ריטליקס את ההסכם, כפי שפורסם לראשונה ב-TheNewCOM.

על פי ההסכם, שנחתם עוד בטרם נמכרה הענקית ל-NCR, תבחן רטליקס בימים אלו את שילוב הטכנולוגיה של חברת ההזנק, הנקראת WiseBuy, במערכות ה-Retail החכמות של החברה, אשר תופסות נתח שוק נכבד בשוק העולמי.

לדברי ד"ר גיל רוט, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה וחדשנות וחבר הנהלת ריטליקס, "ניהול חוויית לקוח מבוסס מיקום במרכזי קניות הוא אחד הנושאים החמים ביותר כיום בשוק ה-Retail. טכנולוגיית ה-NFC שמוכרת בתחום זה אכן קיימת, אבל להערכת אנשי מקצוע ייקח זמן עד שהיא תוטמע – בעיקר בגלל החלק של הקמעונאים. הטכנולוגיה שפיתחה WiseSec מאפשר העצמת חווית הלקוח על ידי מתן קופונים, הטבות והנחות, קרוב ככל האפשר למקום הימצאו של הלקוח ביחס לחנות במרכז הקניות".

אסף טולדנו, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-WiseSec, אמר כי "בעזרת הטכנולוגיה שלנו, הקמעונאי יכול לתת ערך מוסף ללקוח שלו מעבר לתשלום. שיטות התשלום באמצעות סלולר או אחרות לא יביאו את המהפכה. השירותים הנוספים כגון קופונים בזמן אמת, בעת שאתה נמצא בקניון ענק ומקבל מפת ניווט היכן החנות שמעניקה לך עכשיו הנחה, ובמקביל היכולת של רשתות שיווק להגדיל בצורה אדירה את בסיס הלקוחות, הם השילוב שיאיץ את המהפכה בשוק ה-Retail. אנו שמחים שריטליקס החליטה לבחון את הטכנולוגיה שלנו".

הטמעה בקניון ענק במוסקווה
בתוך כך הודיעה חברת ההזנק, כי תספק מערכות לניהול לקוח מבוססת מיקום למרכז הקניות מוסקווה, אחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בעיר הבירה הרוסית. הפרויקט מהווה פריסה מסחרית ראשונה מסוגה בעולם של חוויית לקוח מבוססת מקום בקניון מקורה. הפיילוטים הראשונים יסתיימו בהמשך השנה. מדובר בעסקה של מאות אלפי דולרים לטווח הארוך.

WiseSec היא חברה פרטית בבעלות איש עסקים ומשקיע פרטי, אשר מעסיקה 17 עובדים ועוסקת בפיתוח התוכנה שמאחורי המוצרים שלה. היא מפתחת בין היתר רכיבי חומרה וחיישנים, שמתקשרים עם הטלפונים החכמים שבבעלות הלקוחות במתחמי מכירה. בהמשך מתכננת WiseSec שיתוף פעולה גם עם אמדוקס (Amdocs), תוך הסתמכות על ערוצי ההפצה והשיווק של החברה המסייעים למרבית ספקי הטלקום הגדולים בעולם.

WiseSec הוקמה בשנת 2011 על ידי ואדים מאור. בתחילת דרכה פיתחה מערכת למעקב אחר משתמשים בקמפוסים סגורים, ולניהול מערך הפעילות שלהם. זאת, על מנת למנוע דליפת מידע ואכיפה ישירה של מדיניות ביטחון. המוצר השני שהחברה החלה לפתח בחודשים האחרונים הוא WiseBuy, אותו רכשה ריטליקס, המאפשר פעילות m-Pay מורחבת, בקמפוסים סגורים – ללא תלות במכשיר הסלולר או ברשת ה-GPS, שכידוע עובדת רק במקומות בעלי חלל פתוח.

אירועים קרובים