מעל כולם: מכשירי iPhone ו-iPad – המוצרים המועדפים לגלישה במטוס

84% מהמשתמשים ברשתות של Gogo, המתמחה בפתרונות לבידור דיגיטלי וגלישה באינטרנט במטוסים, מצוידים במכשירים עם מערכת ההפעלה iOS של אפל – כך עולה מסקר חדש שערכה החברה ● הרחק מאחור נמצאים מכשירי בלקברי וחלונות, המייצגים יחדיו פחות מאחוז אחד מכלל המכשירים שבהם גולשים במטוס

מחשבי לוח הם האמצעים המועדפים על הנוסעים המשתמשים ברשתות Wi-Fi המופעלות במטוסים, ומבין הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, מעדיפים הנוסעים את מוצרי אפל (Apple): מכשירי iPhone ומחשבי iPad – כך עולה מסקר שערכה Gogo, המתמחה בפתרונות לבידור דיגיטלי וגלישה באינטרנט במטוסים.

מחשבי הלוח והטלפונים החכמים מייצגים יחדיו נתח של 67% מכלל האמצעים שמשמשים נוסעים לגלישה ברשתות שמפעילה Gogo במטוסים. בראש רשימת האמצעים המועדפים נמצאים מחשבי הלוח, בהם בחרו 35% מהמשתמשים. במקום השני מחשבים נישאים (33%) ובמקום השלישי טלפונים חכמים (32%).

84% מהמשתמשים ברשתות של Gogo מצוידים במכשירים עם מערכת ההפעלה iOS של אפל, ו- 16% במכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). המכשיר המועדף לגלישה בשחקים הוא מחשב iPad של אפל, עם נתח של 59% מכלל המכשירים של אפל שבהם גולשים במטוס. 36% גולשים במכשירי iPhone ו-5% בנגני iPod Touch.

מבין כלל המשתמשים בטלפונים החכמים, 73% גולשים במכשירי iPhone, זאת בעוד ש-26% גולשים במכשירי אנדרואיד. מכשירי בלקברי (BlackBerry) וחלונות (Windows) יחדיו מייצגים פחות מאחוז אחד מכלל המכשירים שבהם גולשים במטוס. "אין ספק שהנוסעים מאמצים במהירות את מחשבי הלוח כאמצעי הנבחר לגלישה במטוס", אמר אש אלדיפראווי, המנהל המסחרי הראשי של Gogo. "המידות הקטנות שלהם וחיי הסוללה הארוכים הופכים אותם לפיתרון אידיאלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים