בינת סמך תתפעל במיקור-חוץ את ה-IT של החברה הלאומית לאספקת פחם; ההיקף: מאות אלפי שקלים

שירותי המיחשוב והתקשורת יינתנו לתחנות העבודה של חברת הפחם – חברה בת של חברת החשמל, ויכללו גם טיפול בחוות השרתים ובאתר ההתאוששות מאסון של החברה, כמו גם גיבוי של כוח אדם מקצועי למנהל הרשת, בעת הצורך ● ההסכם נחתם לשנתיים, ומימושו החל בימים אלה

מהגרת לענן מודרני, יעיל והוליסטי באמצעות הגירה למערך חדש מבוסס HPE Primera

בינת סמך מקבוצת רד-בינת תספק שירותי תמיכה ותחזוקה טכנית לציוד התקשורת והמיחשוב של החברה הלאומית לאספקת פחם – חברה בת של חברת החשמל. היקפו הכספי של חוזה מיקור-החוץ לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים. ההסכם נחתם לשנתיים, ומימושו החל בימים אלה.

שירותי המיחשוב והתקשורת יינתנו לתחנות העבודה של חברת הפחם, ויכללו גם טיפול בחוות השרתים ובאתר ההתאוששות מאסון של החברה, כמו גם גיבוי של כוח אדם מקצועי למנהל הרשת, בעת הצורך. בנוסף, תספק בינת סמך שירותי תמיכה סביב השעון באמצעות מרכז תמיכה טכני, המאויש באנשי מקצוע, מהנדסים וטכנאים לטיפול בתקלות. מרכז התמיכה ייתן מענה בתחומי החומרה, התוכנה, ציוד התקשורת והתשתיות.

חברת הפחם הישראלית עוסקת ברכש פחם ושינועו מרחבי העולם אל תחנות הכוח הפחמיות של חברת החשמל – תחנת רוטנברג באשקלון ותחנת אורות רבין בחדרה. החברה הינה ממשלתית, בבעלות מלאה של חברת החשמל, ומעסיקה כ-30 עובדים. עוד פועלת החברה להחכרת משנה של אוניות צובר. בשנת 2012 עמד המחזור הכספי שלה על כ-6.3 מיליארד שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים