גוגל חשפה יישומים ל-Google Glass

שליחת דואר אלקטרוני, צילום תמונות, פרסום עדכונים ברשת החברתית +Google ותרגום טקסטים - אלו הם רק חלק מהיכולות של המשקפיים של גוגל, כך חשף והדגים טימותי ג'ורדן, מפתח בכיר בחברה ● "עם מבחר היכולות - קול, מגע ומחוות - אפשר להפעיל את המשקפיים בכל מצב", קבע ג'ורדן

העולם הוורוד מבעד למשקפיים של גוגל (Google): טימותי ג'ורדן, מפתח בכיר בגוגל, הדגים את היכולות של המשקפיים הממוחשבות שמפתחת ענקית האינטרנט – שליחת דואר אלקטרוני, צילום תמונות, פרסום עדכונים ברשת החברתית +Google ותרגום טקסטים. ג'ורדן הציג את יכולות המשקפיים בוועידת South by Southwest Interactive, שנערכה השבוע באוסטין, טקסס.

המפתח הבכיר הציג גם יישום של הניו יורק טיימס (New York Times) עבור המשקפיים, וכן יישום חופשי לשיתוף בשם Skitch, המאפשר לסמן חצים על תמונות או להוסיף להן טקסט או צורות שונות. מלבד הבקרה הקולית שהבטיחה גוגל מזה זמן, הציג ג'ורדן כיצד מגיבות המשקפיים גם למחוות ולמגע. הוא הראה כיצד ניתן לחפש בעזרתן ברשת וגם לתרגם את המילה Thank You (תודה) מאנגלית ליפנית. "המשקפיים מקריאים כיצד להגות את המילה 'אריגטו'", אמר ג'ורדן. "לא שמעתם את זה משום שהשמע מכוון רק אליי. מאחר ואין לי אוזנייה אני יכול לשמוע גם קולות מהסביבה בזמן שאני מאזין למשקפיים".

ג'ורדן השיב להודעה שקיבל בג'י-מייל (Gmail) באמצעות הכתבה של תשובה – ולאחר שהוצג לו הטקסט של התשובה הוא יכול היה לערוך אותה או לשלוח. הנמען מקבל הן גרסה קולית של התשובה והן גרסה טקסטואלית. את הממשק של המשקפיים אפשר להפעיל או להסיר בניד ראש. "עם מבחר היכולות – קול, מגע ומחוות – אפשר להפעיל את המשקפיים בכל מצב", קבע ג'ורדן.

המועד הסופי להשתתפות בתחרות עליה הכריזה ענקית החיפוש, במסגרתה הזוכים יוכלו לרכוש גרסה ראשונה של המשקפיים תמורת 1,500 דולרים מיד לאחר שאלה יופיעו, כבר חלף, אך שמות הזוכים עדיין לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים