דל: מוצרי ה-PowerEdge יתמכו בגרסה 12.04 של אובונטו

קנוניקל תספק ללקוחות דל את השירותים והתמיכה, זאת במסגרת תוכנית התמיכה המקצועית Ubunto Advantage – כך על פי הסכם בין החברות ● לפי מפיצת אובונטו, דל משווקת כיום 74 דגמי שרתים המאושרים לשימוש עם אובונטו, וככזאת היא המובילה מבין כל יצרניות חומרת המחשבים הגדולות

שרתי הדור ה-12 של קו מוצרי ה-PowerEdge של דל (Dell) יתמכו בגרסה 12.04 של אובונטו (Ubuntu) לאורך כל המוצרים בסדרה – כך הכריזה החברה בשיתוף עם קנוניקל (Canonical), החברה המסחרית העומדת מאחורי הפצת הלינוקס (Linux) אובונטו. על פי ההסכם, קנוניקל תספק ללקוחות דל את השירותים ואת התמיכה, במסגרת תוכנית התמיכה המקצועית Ubunto Advantage.

שירות זה, המסופק בתשלום, יוענק לשרתי ה-PowerEdge, כך פרסמה קנוניקל בבלוג שלה. זאת, לאחר שהבטיחה כי גרסה 12.04 של מערכת ההפעלה תואמת לחלוטין לאמצעי האחסון בהם נעשה שימוש בשרתים אלו – כולל כונני SSD המשובצים במערכות באמצעות תושבות PCIe, וכן תאימות לבקרי ה-RAID בהם משתמשת דל בשרתים.

לפי קנוניקל, דל משווקת כיום 74 דגמי שרתים המאושרים לשימוש עם אובונטו, וככזאת היא המובילה מבין כל יצרניות חומרת המחשבים הגדולות. השרתים החדשים כבר זמינים למכירה בארצות הברית, ויהיו זמינים במדינות נוספות עד סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים