תוכן שיווקי

שטראוס מים מתחברת לניידים באמצעות שירות MobileSpear של ריל קומרס

בעזרת שירות MobileSpear, התאימה ריל קומרס את אתר האינטרנט של "שטראוס מים" לעולם הנייד במהירות. שירות MobileSpear מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה ע"י חברת הסטארט-אפ הישראלית Iridize

17/03/2013 14:00

חברת שטראוס מים, המבילה את שוק המים המטוהרים בישראל, החליטה לבצע שינוי מהותי בנוכחות הדיגיטלית שלה ולשדרג את חווית הלקוח של אתר האינטרנט החדש שלה גם בסביבת המובייל. נתוני הכניסות לאתר החברה הציגו ב-2012 מגמה ברורה – יותר ויותר אנשים נכנסים לאתר ממכשירים ניידים, ולחברה היה ברור שהמגמה הזו רק תגדל – וכי היא צריכה למצוא את הפתרון הטוב ביותר לסוגיה.

החברה הגדירה לעצמה מספר מטרות ובראשן: מתן מענה מהיר לצרכי הלקוחות ואפשרות לניהול החשבון. בנוסף, ביקשה החברה ליישם פתרון מהיר, שלא יצריך תמיכה חוזרת ונשנית בכל עדכון גרסה של מערכת הפעלה כזו או אחרת. לאחר שנבחנו דרישות החברה – הוחלט על יישום מבוסס על מתודולגיית Responsive Web Design באמצעות שימוש במערכת MobileSpear. שירות MobileSpear מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה ע"י חברת הסטארט-אפ הישראלית Iridize.

הפתרון שמציעה MobileSpear מאפשר להתאים כל אתר קיים לסמארטפונים וטאבלטים – באמצעות הגדרות תצוגה אופטימליות לכל סוג מכשיר. הפרוייקט מתבצע ע"י מומחי UI ומפתחים בצד של ריל קומרס כאשר הלקוח אינו נדרש להשקיע כל משאבים בפרוייקט למעט אישור תוצרים. כל זאת ללא צורך באינטגרציות וללא השפעה על אבטחת המידע. יתרון נוסף הוא ה-SEO, הפתרון של MobileSpear תורם לקידום אורגני במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

מאחר והפתרון שמציעה MobileSpear מבוסס על גישה של Responsive Web Design האתר הקיים הוא זה שמגיש את המידע לגולשים, תאימות לרשתות חברתיות, שמירה על פרטיות מידע הגולשים, אבטחת מידע ועוד, ועל כן אין צורך בפיתוח אתר ייעודי שמותאם למובייל.

אודות MobileSpear
MobileSpear מאפשרת להתאים אתרי אינטרנט גדולים ומורכבים לסמארטפונים ולטאבלטים במהירות, בקלות וללא כל מאמץ מצד מחלקת הפיתוח. המערכת מבצעת התאמה של אתרי אינטרנט לסמארטפונים וטאבלטים באמצעות יישום גישת Responsive Web Design על האתר הקיים ע"י טכנולוגיה ייחודית שאינה מצריכה כל שינוי בקוד הקיים של האתר. MobileSpear מתבססת על טכנולוגיה שפותחה ע"י חברת Iridize המערכת מאפשרת התאמה אופטימלית למערכות ההפעלה Apple IOS, Android, Windows 8 phone.

אירועים קרובים