פרויקטים ישראלים ישולבו במעבדת מחקר חדשה של יבמ, שמטרתה לסייע למנהלים בשיפור חוויית הלקוח

המעבדה החדשה תסייע ללקוחות בשלושה תחומי מחקר מרכזיים: הפקת תובנות והבנת מאפייני הלקוח, התקשרות עם לקוחות באמצעות התאמה אישית של הכלים, ותקשורת משופרת עם העובדים בתוך החברה ● ד"ר אסף עדי, יבמ ישראל: "אנו יכולים לסייע למנהלים לבצע את הקפיצה הנדרשת כדי להתמודד בשוק ההיפר תחרותי"

יבמ (IBM) מקימה מעבדה חדשה למחקר בתחום חוויית הלקוח, המיועדת לסייע למנהלים בדרגים בכירים למנף את אימוץ טכנולוגיות המובייל והמדיה החברתית על ידי לקוחותיהם. זאת, במטרה לבנות דרכים חדשות לניהול הקשר והידוק היחסים עם לקוחות אלה ביחד עם עובדים בחברה, סטודנטים, שותפים עסקיים וקהלי מטרה מרכזיים אחרים. בין היתר תכלול גם פרויקטים ישראלים.

המעבדה החדשה תסייע ללקוחות בשלושה תחומי מחקר מרכזיים: הפקת תובנות והבנת מאפייני הלקוח, בעזרת כלים מתקדמים דוגמת למידת מכונה וניתוח אנליטי ויזואלי; התקשרות עם לקוחות באמצעות התאמה אישית של הכלים, הערוצים והיצע השירותים והמוצרים, בדרך לניהול תהליך קשר ארוך טווח במקום עסקה חד-פעמית; ותקשורת משופרת עם עובדים בתוך החברה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות סמנטיות, כלי עבודה שיתופית ומולטימדיה, לצורך שיפור שביעות רצון העובדים.

המעבדה החדשה מאגדת פעילות המתבצעת בשורת יחידות וגופי מחקר של יבמ, ובהם גם מעבדת המחקר בחיפה. המעבדה תציע למנכ"לים, מנהלי שיווק ראשיים ומנהלים בכירים אחרים גישה ישירה וקשר אישי שוטף עם כמאה חוקרים מובילים של יבמ, ובהם יותר מעשרה בישראל. לצד החוקרים מישראל, יפעלו במעבדה החדשה חוקרים מ-12 מדינות מרחבי העולם.

לדברי ד"ר אסף עדי, מנהל בכיר בתחום פתרונות ומערכות עסקיות במעבדת המחקר של יבמ בחיפה, "אנו רואים את העולם כולו כמעבדה שלנו, והמרכז החדש ממחיש זאת באמצעות קירוב מערך המחקר אל לקוחות יבמ. באמצעות בניית תהליכים המסייעים בהרחבת החדשנות, כדי לשלבה בשירותים ובחבילות תוכנה של יבמ, אנו יכולים לסייע למנהלים לבצע את הקפיצה הנדרשת כדי להתמודד בשוק ההיפר תחרותי, ולעמוד בקשר הדוק ויעיל יותר עם עובדיהם ועם לקוחותיהם כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים