התעשייה האווירית תטמיע כלי בדיקות תוכנה וניטור של HP בהסכם מסגרת בהיקף מיליוני שקלים

במסגרת ההסכם, יוכלו יחידות עסקיות שונות בתעשייה האווירית, כמו גם המשתמשים עצמם, להיכנס לאתר מנוהל ולמשוך רישוי בהתאם לצרכיהם. עוד כולל ההסכם הדרכה ושירותים נלווים שונים ● HP: ההסכם יניב חיסכון בעלויות ויביא לייעול התפעול, ולשיפור הבקרה

תקים רשת חברתית. התעשייה האווירית

התעשייה האווירית תטמיע כלי בדיקות תוכנה וניטור של אגף התוכנה של HP, במסגרת הסכם ELA (ר"ת Enterprise Level Agreement) שנחתם בין השתיים. הסכם המסגרת לרישוי הינו לתקופה של שלוש שנים, עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות. היקפו הכספי של ההסכם לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר בכמה מיליוני שקלים.

במסגרת ההסכם, יוכלו יחידות עסקיות שונות בתעשייה האווירית, כמו גם המשתמשים עצמם, להיכנס לאתר מנוהל ולמשוך רישוי בהתאם לצרכיהם. עוד כולל ההסכם הדרכה ושירותים נלווים שונים. הסכם הרישוי עונה לצורך של התעשייה האווירית בכלים לבקרת איכות, לביצוע בדיקות ולניהול מחזור החיים של יישומים (ALM). יצוין, כי כבר כיום משתמשת התעשייה האווירית במוצרי הבדיקות והניטור של HP.

ענקית ה-IT מסרה, כי ההסכם יניב חיסכון בעלויות ויביא לייעול התפעול, ולשיפור הבקרה. עוד נמסר מ-HP, כי "הסכם הרישוי יתרום לתפעול יעיל של ניהול הרישוי בארגון ולשיפור הבקרה על המשתמשים ועל צריכת הרישוי – תוך מתן מענה לפרויקטים נקודתיים, צמצום התקורה התפעולית ולתמיכה בפיתוח פרויקטים בחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים