שרון לוביץ מונה לסמנכ"ל חטיבת לקוחות קטנים ובינוניים במיקרוסופט ישראל; יחליף את רונן אשכנזי שפרש

החטיבה שהופקדה בידי לוביץ היא הגדולה ביותר במיקרוסופט ישראל, וכוללת את כל הארגונים שאינם עונים על ההגדרה של חברה גדולה במשק הישראלי או במגזר הציבורי והממשלתי ● הוא הצטרף למיקרוסופט לפני שבע שנים, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל קבוצת המכירות בחטיבת העסקים הקטנים והבינוניים

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל הודיעה על מינויו של שרון לוביץ לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הקטנים והבינוניים. הוא יחליף בתפקיד את רונן אשכנזי, שפרש מהחברה כדי להצטרף ל-NEWAY, אינטגרטור של LYNC בישראל, כדי לפתוח את הסניף בניו-יורק. לוביץ הצטרף למיקרוסופט לפני שבע שנים, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל קבוצת המכירות בחטיבת העסקים הקטנים והבינוניים.

החטיבה שהופקדה בידי לוביץ היא הגדולה ביותר במיקרוסופט ישראל, וכוללת את כל הארגונים שאינם עונים על ההגדרה של חברה גדולה במשק הישראלי או במגזר הציבורי והממשלתי. החטיבה מטפלת במכירת מוצרי הענקית מרדמונד לארגוני ה-Mid Market והעסקים הקטנים בישראל, לצד הטמעת פתרונות ERP ו-CRM. על הפתרונות שמציעה החטיבה נמנים מוצרי אופיס 365, פתרונות בתחום הענן פתרונות חלונות פון (Windows Phone) ועוד.

לדברי לוביץ, קיימת התעניינות מיוחדת מצד הלקוחות במוצרים הקשורים לענן ולמובייל. המוצרים והפתרונות משווקים הן ישירות על ידי מיקרוסופט ישראל והן באמצעות שותפים עסקיים. החטיבה מעסיקה כ-60 איש, חלקם עובדי חברות אחרות.

לוביץ הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברונל (לונדון) ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים