משחקים בעסקים

בוגרי תוכנית המנהלים של רקנאטי, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, נפגשו בשבוע שעבר בקריפטון שבכפר הירוק, למשחק עסקים גלובלי של מיזוגים ורכישות בענף טכנולוגיות המידע. המשחק מדמה מציאות של קבלת החלטות במסגרת ניהול חברות ובכלל זה קנייה, מיזוג, השקעה וכדומה. זאת בתנאים של אי ודאות, בהם על המנהלים ללמוד במהירות ולהשיג את המידע הנדרש לניהול משא ומתן.

משחק העסקים אורגן ביוזמת נשיאי ארגון הבוגרים – עו"ד ברוריה גרוס-פרושנסקי, יועצת משפטית במטריקס ממחזור ה', ואשר יושפה ממחזור א', בעל חברת השקעות פרטית בשם JVISION. המשחק פותח והונחה על ידי איתן גרוסברד בן יצחק, הנמנה עם בוגרי התוכנית, ויוגב בן יצחק, שניהם שותפים ב-SG אסטרטגיה, העוסקת בייעוץ בתחומי מיזוגים ורכישות.

במפגש השתתפו מנהלים בכירים, בוגרים ממגוון מחזורים של התוכנית, החל ממחזור א' שהחל את לימודיו בשנת 1993 ועד למחזור 27 שערך השבוע את טקס הסיום וקבלת התעודות. בין הבוגרים נמנים מנהלים מחברות שונות, בהן מטריקס, אפל (Apple), אלביט מערכות, אודיוקודס (Audiocodes), אורבוטק (Orbotech), חברת החשמל, ועוד.

מימין: אפי אפרת, מנכ"ל אפרת מיתולוגיות; אשר יושפה, בעל חברת ההשקעות הפרטית JVISION; ורוני קוברובסקי, נשיא קוקה קולה ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים