קספרסקי מביאה את פרארי לירושלים

ביוני 2013 תארח ירושלים את "Jerusalem Formula: The Peace Road Show" – הרוד-שואו הבינלאומי הראשון המתקיים בישראל. באירוע תככב קבוצת פורמולה 1 של סקודריה פרארי (Scuderia Ferrari) על רקע האתרים ההיסטוריים והציוריים של העיר, לצד מופע רכיבה ראשון בארץ של אופנועי סופרבייק ואירועים מוטוריים נוספים. השתתפותה של קבוצת פרארי מתאפשרת, איך לא, הודות לענף ה-ICT, או ליתר דיוק – לענקית אבטחת המידע הרוסית קספרסקי (Kaspersky), שמשתפת פעולה עם סקודריה פרארי.

"זו השנה הרביעית של שותפות מצליחה מאוד בין מעבדת קספרסקי וסקודריה פרארי", אמר יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד קספרסקי. "לאורך תקופה זו הרחבנו בהתמדה את השותפות בינינו ופיתחנו פרויקטים משותפים חדשים. אני שמח מאוד מהצלחתנו להביא את פרארי לישראל, ולתרום למירוץ הראשון המתקיים בעיר. אנחנו, במעבדת קספרסקי, מאמינים כי חשוב ללכת בדרכים חדשות ולנהוג אחרת, ואני מקווה כי פרויקט ייחודי זה יהווה התחלה מזהירה של מסורת מירוצים חדשה".

לדברי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, "מכוניות פורמולה על רקע חומות העיר העתיקה הן אירוע היסטורי שיתרום רבות לכלכלת העיר, לתיירות ולמיתוג ירושלים בעולם. ירושלים של היום היא עיר פתוחה ומזמינה, וחשוב לנו, באמצעות המופע הבינלאומי הזה, לשלוח מסר של שלום ללא מחלוקות פוליטיות. אנו מזמינים את כל חובבי הספורט באשר הם, ללא קשר לדת, גזע או מין, לקחת חלק באירוע ההיסטורי והחשוב הזה. אנו מודים לחברת קספרסקי על שתרמה  לנו הניסיון הרב שלה בארגון אירועים מוטוריים בערים ברחבי העולם".

מעבדת קספרסקי נכנסה לעולם המירוצים המוטוריים במאי 2010, כשנתנה חסות לקבוצת AF Corse – המתחרה בסדרת מירוצי Le Mans עם מכוניות פרארי GT – ומילאה תפקיד ספקית רשמית של סקודריה פרארי. חצי שנה לאחר מכן, הפכה קספרסקי לנותנת חסות רשמית של הקבוצה: לוגו החברה הופיע על מכוניות הפורמולה 1 של פרארי. הלוגו המוצג בקדמת הרכב ומשני צידיו, נראה לאורך כל עונת מירוצי פורמולה 1 ב-2012, ויוצג גם בעונת 2013. הלוגו מייצג את הסכם החסות המורחב בין קבוצת סקודריה פרארי ומעבדת קספרסקי, אשר נחשף במירוץ האחרון של עונת 2011 בסאן פאולו, ברזיל.

דיילי ציפי, חובבת מירוצים מושבעת, לא מתכוונת לפספס את האירוע.

מתכוננים לרוד-שואו בירושלים. מימין: אלדו דל-בו - מנהל אזורי בקספרסקי העולמית, נועם פרוימוביץ - מנכ"ל פאוור תקשורת (נציגת קספרסקי בישראל), ניר ברקת - ראש עיריית ירושלים, ז'אן קרלו פיסקלה - נהג פורמולה 1, וליאור שגיא - מנכ"ל UPS ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים