נחשף ברשת: גוגל עובדת על יישום יומן אישי

השירות, המכונה Google Keep, מאפשר שמירת רשימות פתקים והערות, שליחת תמונות ושימוש במנוע החיפוש ● גוגל חסמה את הגישה לאחר שנגלה כי אחד מעובדי החברה חשף בטעות את השירות

גוגל (Google) עובדת על שירות חדש שיאפשר שמירת פתקים והערות – כך לפי האתר אנדרואיד פוליס (Android Police), שגילה שבתחילת השבוע שהשירות, המכונה Google Keep, פעיל בגרסת שולחן העבודה שלו. מדובר בטעות של אחד מעובדי ענקית האינטרנט, שחשף את השירות, אך באתר הספיקו לשחק עם חלק מהאפשרויות שהוא מציע.

גוגל אמנם הציעה בעבר יישום מחברת בשם Notebook, אך לפי מה שנחשף כעת מדובר ביישום רשת עשיר יותר באפשרויות, שמאפשר לשמור רשימות של פתקים והערות בקידודי צבע שונים, שמירת תמונות ושליחת הערות ישנות לארכיב שמוצג בחלק התחתון של המסך, בסוף הרשימה.

את הפתקים וההערות אפשר להציג בצורת רשימה או תמונות מקדימות. כאן אפשר להוסיף רשימות פנימיות בתוך פתקים, אפשרויות בחירה, ועוד. כמו כן, כולל היישום שורת חיפוש פנימית ובאינדקס הכללי של גוגל. במקביל, מצא האתר הוכחות גם לקיום גרסה ניידת של היישום, אבל בהתאמה לשימוש בדפדפן של מכשיר נייד ולא כיישום, לפחות לא בינתיים. בגוגל כבר הספיקו לסגור את הדלת שנפתחה לשירות, והשאלה היחידה שנותרה היא האם מדובר בפרויקט שיגיע לכדי הבשלה.

יש לציין ששמועות נוספות טוענות שגוגל עובדת גם על שירות שיחות חדש בשם Babble, שאמור, לפי הגדרה שניתנה באחד האתרים, להיות הג'י-מייל (Gmail) של השיחות הקוליות ושיחות הווידיאו באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים