מיקרוסופט החלה בהפצת העדכון ל-Service Pack 1 של חלונות 7

העדכון יופץ באופן אוטומטי לכל המחשבים בהם לא נחסם Windows Update ● בהודעה שפרסמה מיקרוסופט בבלוג שלה נכתב, כי "אנחנו מפיצים את העדכון במסגרת המאמץ המתמשך להבטיח תמיכה רציפה ואבטחה משופרת ללקוחות שעדיין לא התקינו את Service Pack 1"

מיקרוסופט (Microsoft) אמורה להתחיל היום (ג') בהפצת העדכון לגרסת Service Pack 1 של מערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7), באמצעות מנגנון העדכונים האוטומטיים Windows Update, המובנה במערכת ההפעלה. העדכון יופץ באופן אוטומטי לכל המחשבים שבהם לא נחסם המנגנון.

בהודעה שפרסמה מיקרוסופט בבלוג שלה נכתב, כי "אנחנו מפיצים את העדכון במסגרת המאמץ המתמשך להבטיח תמיכה רציפה ואבטחה משופרת ללקוחות שעדיין לא התקינו את Service Pack 1". העדכון יופץ רק למחשבים של צרכנים פרטיים, בעוד שמחשבים שמנוהלים באמצעות כלי ניהול ארגוניים, דוגמת Systems Center Configuration Manager או WSUS, יישארו בשליטה מלאה של מנהלי המערכת של הארגון. אלה יוכלו להחליט אם ומתי להתקין את העדכון, אם עוד לא עשו זאת.

גרסת Service Pack 1 של חלונות 7 שוחררה בראשונה לפני יותר משנתיים, בפברואר 2011. היא כללה תיקונים שונים לבאגים שהתגלו במנגנוני ההדפסה והתצוגה, וכן תמיכה בטכנולוגיות נוספות. ההתקנה מחייבת נפח פנוי של 1050 מגה-בייט בכונן הקשיח במערכות 64 ביט, או 750 מגה-בייט במערכות 32 ביט. גרסת Service Pack 2 אינה מתוכננת עבור חלונות 7 והמשתמשים ייאלצו להסתפק בעדכוני האבטחה החודשיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים