Software AG הציגה את Terracotta BigMemory 4.0 לניהול Big Data

הגרסה החדשה נועדה לאפשר לארגונים לאחסן בזיכרון מאות טרה-בייטים של מידע ולספק גישה מהירה ונוחה יותר לנתונים ● הפתרון כולל יכולות ניהול וניטור של הנתונים המאוחסנים In-Memory, זמינות גבוהה וכן התאוששות מהירה במקרי אסון ● רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה מקבוצת Software AG: "פלטפורמת BigMemory פותחה על מנת לפשט את הגישה ואת ניהול המידע הארגוני הקריטי בזמן אמת"

19/03/2013 13:02

Software AG הציגה את Terracotta BigMemory 4.0, הגרסה החדשה של פתרון הדגל שלה בתחום ניהול ה-Big Data, המתאפיין במהירויות גבוהות במיוחד לקבלת אנליטיקס בזמן אמת. גרסה 4.0 של Terracotta BigMemory נועדה לאפשר לארגונים לאחסן בזיכרון מאות טרה-בייטים של מידע ולספק גישה מהירה ונוחה יותר לנתונים.

בין היתר, מאפשר הפתרון יכולות אחזור של המידע תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה וניתוח מידע בזמן אמת – יכולות אשר היו בעבר נחלתן של מערכות האחסון המסורתיות. הפתרון כולל יכולות ניהול וניטור של הנתונים המאוחסנים In-Memory, זמינות גבוהה וכן התאוששות מהירה במקרי אסון. כמו כן, הוא כולל גרסת מתאם (Connector) לסביבת Hadoop, אשר מוסיפה יכולות עבודה ושיתוף תובנות עסקיות. על פי נתוני Software AG, מסוגל BigMemory 4.0 לאחזר כמויות מידע אדירות מ-Big Data, במהירות הגבוהה ב-60% ממערכות רגילות.

"מדי כמה דקות מיוצרת היום כמות מידע השווה בהיקפה לכמות שנוצרה משחר האנושות ועד שנת 2003", אמר רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה מקבוצת Software AG. "כמויות המידע מסוגים שונים – מכשירים ניידים, מיחשוב ענן, רשתות חברתיות, חיישנים ומכשירים שונים, הולכות וגדלות ויוצרות אתגרים מורכבים ביותר עבור עסקים. פלטפורמת BigMemory פותחה על מנת לפשט את הגישה ואת ניהול המידע הארגוני הקריטי בזמן אמת".

זירת ההכרזה המרכזית בתערוכת CeBIT 2013 בהנובר, בביתן של Software AG. צילום: פלי הנמר

קארל היינץ שטריביך - מנכ"ל Software AG, מארח את אנגלה מרקל- קנצלרית גרמניה, בביתן החברה בתערוכת CeBIT 2013, ומסביר לה על פתרון ה-Terracotta BigMemory 4.0 החדש, לניהול אתגרי ה-Big Data. לצידה: ראש ממשלת פולין, דונלד טוסק. צילום: פלי הנמר

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה מקבוצת Software AG, מבטיח שפלטפורמת BigMemory תפשט את הגישה ואת ניהול המידע הארגוני הקריטי בזמן אמת. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים