תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | F5 מציגה: TechXchange 2013

19/03/2013 15:31

חברת F5 Networks ערכה כנס טכני – TechXchange – בו השתתפו כ-120 שותפים ולקוחות טכניים במתחם Feature בהרצליה, תחת הכותרת "Rethink Security". כנס ה-TechXchange של F5 הוא פורום טכני המתכנס בישראל אחת לרבעון על מנת להציג את החידושים שבמוצרי החברה, לשתף, להדגים ולהציג טכנולוגיות קיימות.

גד אלקין, מנהל אזורי ב-F5 וכן מהנדסי הפריסייל – אור יעקב וצורי תמם, הציגו בפני הקהל את פתרונות אבטחת המידע החדשים של F5. בין היתר, הוצגה פלטפורמת השירותים החכמה (Intelligent Services Platform) של F5. בעידן זה של התקפות סייבר, הקהל שמע בעניין רב את האופן שבו פתרונות F5 בתחום האבטחה מסייעים להתמודד עם התקפות DDoS (ר"ת Distributed Denial of Service).

בין המשתתפים נצפו נציגים מארגונים כגון בנק הפועלים, לאומי קארד, כלל ביטוח, משרד החינוך, ביטוח לאומי, LivePerson ושותפים עסקיים כגון טלדור, HP, ספיידר, בזק בינלאומי, NewAge ואואזיס.

גד אלקין, מנהל אזורי ב-F5, מספר על ההכרזות החדשות של החברה בכנס הלקוחות והשותפים TechXchange

צורי תמם, מהנדס פריסייל בכיר ב-F5, מתאר את יכולות ה-intelligent service platform שמאגדת מגוון פתרונות של F5

הקהל בכנס TechXchange כלל משתתפים בדרגים טכניים מארגונים כגון בנק הפועלים, לאומי קארד, כלל ביטוח, משרד החינוך, ביטוח לאומי, LivePerson ושותפים עסקיים כגון טלדור, ספיידר, HP, בזק בינלאומי, HP, NewAge ואואזיס

אור יעקב, מהנדס פריסייל בכיר ב-F5, משתף את הקהל באופן שבו ניתן לשלוט בגישה ליישומים בעזרת מוצר ה-BIG-IP APM של F5

אירועים קרובים