eWave החלה בהקמת האתר החדש של לאומית שירותי בריאות בפרויקט בהיקף יותר מחצי מיליון שקלים

האתר יופיע בעברית, רוסית, ערבית ואנגלית, ויוטמעו בו ממשק ועיצוב עדכניים ● הוא יותאם גם למכשירים ניידים ויאפשר חיפוש מתקדם של תוכן מקצועי, פרטי רופאים, מכונים ומרכזים רפואיים, מוקדי חירום, בתי מרקחת, תרופות וציוד רפואי ● בנוסף, האתר יכלול בלוגים ופורומים מקצועיים, כמו גם יכולת לשתף את התכנים ברשתות החברתיות

eWave החלה בהקמת האתר החדש של לאומית שירותי בריאות, בפרויקט שהחל לפני חודשיים וצפוי להסתיים עם עלייתו של האתר לאוויר, בספטמבר השנה. היקפו של הפרויקט מוערך ביותר מחצי מיליון שקלים.

האתר החדש יופיע בארבע שפות: עברית, רוסית, ערבית ואנגלית, ויוטמעו בו ממשק ועיצוב עדכניים, ידידותיים ואינטואיטיביים למשתמש. האתר יותאם גם למכשירים ניידים ויאפשר חיפוש מתקדם של תוכן מקצועי, פרטי רופאים, מכונים ומרכזים רפואיים, מוקדי חירום, בתי מרקחת, תרופות וציוד רפואי. בנוסף, הוא יכלול בלוגים ופורומים מקצועיים, כמו גם יכולת לשתף את התכנים ברשתות החברתיות.

במסגרת הפרויקט תבוצע אינטגרציה למערכות התפעוליות של לאומית ויפותח ממשק לשאיבת מידע אוטומטית ממערכת ה-SharePoint שלה. האתר החדש יתבסס על מערכת ניהול התוכן eGen מבית eWave.

יזהר לאופר, מנהל מחלקת פיתוח טכנולוגיות באגף מערכות המידע של לאומית שירותי בריאות, אמר לאנשים ומחשבים, כי "כבר כיום אנחנו יודעים שיותר מ-30% מהתעבורה לאתר הקיים נעשית באמצעות רכיבים ניידים – טלפונים חכמים או טאבלטים. אחת המטרות העיקריות באתר החדש היא לפנות חזק למובייל. האתר ייבנה כך שהתכנים שיוצגו בפני הנכנסים יותאמו לסוג וגודל המכשיר הנייד שברשותם. התוכן יהיה נגיש לכל פלטפורמות המובייל".

"השילוב עם הרשתות החברתיות יאפשר יותר נגישות לאתר וזה ימשוך אליו עוד גולשים. אנחנו מצפים שיהיו יותר כניסות לאתר כדי לבצע יותר פעולות שכיום נעשות מול המוקדים הטלפוניים", ציין.

לדברי מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות המידע של לאומית, "הפרויקט יציב את לאומית בחזית הטכנולוגית של הרפואה המקוונת בישראל". הוא ציין, כי בין היתר, eWave פיתחה עבור לאומית את מערכת תמ"ר, שהייתה מערכת ה- HER (תיק רפואי אלקטרוני) המרכזית הראשונה בארץ. מערכת זו אפשרה לשתף את כל המידע הרפואי בין כל הרופאים בקופה בזמן אמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים