תוכן שיווקי

לוג-און חוגגת אביב

רגע לפני חופשת חג הפסח, חגגו עובדי חברת לוג-און, בני זוגם, ספקים ולקוחות החברה, ערב מהנה במיוחד בסינמה סיטי ראשון לציון ● בתוכנית: שפע של אוכל, קינוחים טעימים, והופעה מרגשת של עילי בוטנר וילדי החוץ

20/03/2013 13:48

מאת בן לביא

חברת לוג-און ערכה כמיטב המסורת אירוע חגיגי לכבוד חג הפסח. אל האירוע, שנערך בסינמה סיטי ראשון לציון, הוזמנו עובדי החברה ובני זוגם, ילדיהם, ספקים ולקוחות החברה. בכניסה לאולם הוגשה לעובדי החברה מתנת החג, ומשם הוזמנו כולם לבופה טעים ומגוון, שהיה פרוס מכל עבר.

בחלק השני של הערב הוזמן הקהל להיכנס לאולם ולצפות בהופעתם של עילי בוטנר וילדי החוץ. בפרויקט השלישי של הזמר והיוצר בוטנר, הוא משתף פעולה עם אדר גולד ואוהד שרגאי מכוכב נולד. בליווי שלושה נגנים נוספים, החבורה ביצעה באופן מרגש שירים מוכרים של עילי, לצד שירים מהפרויקט החדש. רבים מעובדי לוג-און הצטרפו לשירה וברגע השיא של ההופעה אף קמו ורקדו בקרבת הבמה.

בטרם החלה הופעתם של בוטנר וילדי החוץ, עלו לבמה המנכ"לים המשותפים של לוג-און, יוסי שגב וגיל מיגדן, וסיפרו על הישגים משמעותיים של החברה, ועל פרויקטים בהתהוות שעומדים לשאת פרי בקרוב. הבמה שניתנה להם נוצלה אף להודות לעובדי החברה וליועצי לוג-און המוצבים אצל לקוחות האנטרפרייז וההיי-טק על עבודה מקצועית ומסירות לחברה וללקוחותיה.

"תודות מקרב לב לכל היועצים שלנו, העושים מלאכתם נאמנה ומספקים באופן מתמשך ואיכותי למגוון לקוחותינו שרותי פיתוח, ניתוח מערכות, בדיקות, ניהול פרויקטים ותשתיות. הערכתנו הרב שלוחה לכם על שאתם מביאים את מיטב כישוריכם להשגת היעדים בעבודה עם לקוחותינו. ברכות והצלחה גם לכל אותם עשרות היועצים שבחרו להצטרף לשורותינו במהלך 2012, והוו חלק פעיל ומשמעותי ביכולת החברה לעמוד בדרישות הטכנולוגיות המתקדמות של לקוחותינו", פתח שגב.

לדבריו, תחום פיתוח הפרויקטים של לוג-און, שמתמקד בפיתוח יישומיי ווב ומובייל, ממשיך לסמן הצלחות על פרויקטים רבים שמבוצעים עבור לקוחות החברה בארץ ובחול. "לאחרונה התקבלו אצלנו מספר פרויקטים ליישומיים וטכנולוגיות חדשניות, שימסרו ללקוחות לקראת אמצע השנה", אמר, והוסיף כי תחום הפרויקטים למיינפריים ממשיך לספק פתרון ללקוחותינו בתחום. שגב אף ציין תחום פעילות חדש בלוג-און בהובלה של דני בלום, אשר מתמקד בפתרונות לחדרי עסקאות ושוק ההון.

בנאום סיכום הפעילות צוין בהערכה אף צוות הגיוס והמכירות בחברה, אשר ממשיך להשיג שיפור של יכולות האיתור והגיוס של מקצוענים נוספים לשורות לוג-און. "רשת הגיוס שנפרסה כוללת רכיב אינטרנטי חזק ומתקדם, זאת לצד מבצעי חבר מביא חבר אטרקטיביים שתורמים רבות לאיכות המענה הגבוה שניתנים ללקוחותינו", אמר שגב.

פעילות נוספת של לוג-און שממשיכה לצמוח בהתמדה, היא תוכנת "ברק" ליהלומים שמיצבה עצמה זה מכבר כמובילה בתחומה. לאחרונה פיתחה חברת ברק מערכת חדשנית לניהול מפעלי יהלומים שזוכה להתעניינות רבה בארץ ובחול.

גיל מיגדן סיפר על הצלחות נוספות אף בערוצי המוצרים הוותיקים של החברה. לדבריו, ההטמעה של המהדורה החדשה של DPT מתקדמת בהצלחה. המוצר עובד במערכות ייצור אצל מספר לקוחות ונמצא בתהליכי הטמעה אצל אחרים. המהדורה החדשה מאפשרת שימוש במרחבי כתובות של 64 ביט ומכילה שדרוגים לרוב רכיבי המוצר.

בנוסף, צוינה גרסה מתקדמת וחדשה של המוצר QuickSelect for DB2. הגרסה נמצאת עתה בבדיקה אצל מספר לקוחות בארץ ובאירופה, ולאחרונה הצטרפו ללקוחות המוצר במערכות הייצור אף מספר לקוחות נוספים. המוצר משיג שיפור ביצועים לאפליקציות DB2 בסביבות CICS ואצווה. לדברי מיגדן, בכנס IDUG של DBA's של DB2, שנערך לאחרונה בברלין, הציגה חברת לוג-און את המוצר ואחד מלקוחות החברה המובילים הרצה על החיסכון הרב שהושג.

המנכ"לים המשותפים חתמו את דבריהם בתודה ללקוחות החברה על אמון רב שנים. "חלק מלקוחותינו חוו בשנה האחרונה שינויים מבניים ותקציביים, ועם זאת, אנו מוצאים במשותף פתרונות מתאימים ודרכים להמשיך את עבודת השיתוף הפורייה, תוך טיפוח מערכות יחסים מקצועיות ואישיות".

הנהלת לוג-און

צוות הגיוס של לוג-און

יוסי שגב - מנכ"ל משותף בלוג-און, ומשה ניסן - מנמ"ר הראל

אירועים קרובים