מנכ"ל ARM יעזוב את החברה ביולי הקרוב

וורן איסט יעזוב את תפקידו ביצרנית השבבים לאחר 12 שנות כהונה ● יחליף אותו סיימון סגארס, בן 45, שעובד בחברה מאז 1991 ● בשיחה עם אנליסטים ועיתונאים, אמר איסט כי התוכניות של החברה זקוקות להובלה של מנכ"ל שיבטיח כי הן תיושמנה

וורן איסט, מנכ"ל ARM, הודיעה אתמול (ג') כי יעזוב את יצרנית השבבים ב-1 ביולי הקרוב, לאחר 19 שנים בחברה. יחליף אותו סיימון סגארס, בן 45, שעובד בחברה מאז 1991. בשיחת ועידה עם אנליסטים ועיתונאים, אמר איסט, כי התוכניות לטווח הארוך של החברה נמצאות בעשייה ובתלם עד 2020 ואפילו מעבר, והתוכניות האלה זקוקות להובלה של מנכ"ל שיהיה שם כדי להבטיח שהן תיושמנה.

איסט זכה לראות במהלך 12 שנות כהונתו כמנכ"ל את עלייתה של ARM לעמדה בכירה בזכות עיצובי המעבדים שלה, המצטיינים בצריכת כוח נמוכה, שהפכו למובילים בשוק המכשירים הסלולריים הפורח. סגארס עובד בחברה, כאמור, מאז 1991, וטיפס בסולם התפקידים מאז שהגיע לחברה ומילא בה תפקידים בתחומים רבים, כמו הנדה, מכירות ופיתוח עסקי.

ARM נמצאת כיום בעמדת שוק טובה מאוד. מעבדיה נמצאים במכשירים פופולריים רבים, כמו סמארטפונים וטאבלטים, בזכות שיתופי פעולה עם יצרניות דוגמת Nvidia, קוואלקום (Qualcomm), סמסונג (Samsung) וטקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments). שבבי ARM נמצאים במכשירים של אפל (Apple), סמסונג, HTC ויצרניות נוספות.

כוכבה של ARM דרך כאשר הצרכנים החלו בשנים האחרונות להשתמש במכשירים ניידים – מגמה שהובילה להאטה במכירות מחשבי ה-PC השולחניים, שמרביתם מכילים מעבדי אינטל (Intel). "קשה מאוד לדמיין עולם דיגיטלי בלי הטכנולוגיה של צריכת כוח נמוכה של ARM", ציין איסט בשיחת הווידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים