דיווח: סמסונג אישרה שהיא עובדת על שעון חכם

סמסונג מסרה לסוכנות הידיעות בלומברג שהיא "עובדת על מוצרים עתידיים, והשעון הוא ללא ספק אחד מהם" ● עם זאת, החברה לא סיפקה מידע כלשהו על השעון, ובכלל זה מה יהיו תכונותיו, מתי הוא יופץ ואיך הוא ייראה ● השעונים הסלולריים החכמים הם שדה קרב נוסף בין סמסונג לאפל, שמפתחת שעון כזה משלה

תוצאות חלשות. סמסונג

ייתכן שבקרוב תתרחב המלחמה בין סמסונג (Samsung) לאפל (Apple) לתחום נוסף: שעונים חכמים סלולריים. זאת, לאחר שסמסונג אישרה, כי היא עובדת על שעון שכזה.

"אנחנו עובדים על מוצרים עתידיים, והשעון הוא ללא ספק אחד מהם", הודה לי יאנג הי, סגן נשיא לעסקי הסלולר בסמסונג, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). הוא הוסיף ש-"בינינו לבין אפל העניין הוא מי תהיה הראשונה שתמסחר את זה, כך שצרכנים יוכלו להשתמש בשעון החכם בצורה משמעותית".

הי לא ציין מה יהיו תכונותיו של השעון, מתי יהיה זמין, מה יהיה מחירו והאם יפעל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). עם זאת, הוא ציין שהחברה הדרום קוריאנית "עובדת על השעון כבר זמן רב מאוד". שורת הפטנטים הנוגעים לשעוני יד שרשמה החברה במהלך העשור האחרון מעידים על כך.

למעשה, סמסונג כבר ייצרה כמה מוצרים ניסיוניים כאלה, כמו סמארטפון בצורת שעון ב-2009 או את שעון הסלולר SPH-WP10 ב-1999, עוד לפני עידן הסמארטפונים – שלא זכה להצלחה גדולה.

ההערכות אומרות שאפל תשיק את השעון הסלולרי שלה עוד השנה. כמו כן, על פי ההערכות, השעון של אפל יציג מידע על מי שמתקשר ונתוני מפה, וכן יוכל לאסוף מידע בריאותי. ייתכן ששוב יחזור התסריט הידוע של אפל, שבו היא לוקחת משהו טכנולוגי ופורצת את הדרך למוצר חדש, שמתאים לצרכי המשתמשים בצורה שאיש לא חשב עליה קודם, וכל החברות האחרות הולכות בעקבותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים