סקר: הטלפונים החכמים דוחקים את הטלוויזיות מחדר השינה

מרבית הצופים בתכני טלוויזיה בחדר השינה שלהם עושים זאת באמצעות הטלפון החכם או מחשב הלוח, בעוד שרק מיעוטם צופים במכשיר המסורתי ● לעומת זאת, בבית ככלל עדיין שומרת הטלוויזיה על ההובלה, אם כי בפער קטן

מסקר על הרגלי צריכה של מדיה שערכה מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), שנמצאת כיום בבעלותה של גוגל (Google), עולה שצרכנים ברחבי העולם צופים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה במשך 25 שעות מדי שבוע בממוצע, בהשוואה ל-15 שעות בסקר דומה שנערך בשנת 2011. מחצית מהם  ציינו כי צופים בתוכניות טלוויזיה בסלון הבית, בעוד ש-40% משתמשים בטלפון החכם או במחשב הלוח.

36% ציינו שהם צופים בתכני וידיאו בחדר השינה, כאשר 46% מתוכם עושים זאת בטלפון חכם, 41% במחשב הלוח ו-36% בטלוויזיה. עוד נמצא, כי 9% מהבעלים של מחשבי הלוח ו-16% מהבעלים של הטלפונים החכמים צורכים תכנים במקלחת.

עוד נמצא בסקר, שנערך בקרב 9,500 צרכנים ב-17 מדינות, כי יותר מ-50% מהמשיבים הורידו או שמרו סרטים או תוכניות טלוויזיה במכשיר נייד. 76% ציינו שהיו רוצים להעביר תכנים בין מכשירים באופן אוטומטי.

ממצאים נוספים מראים ש-68% מהמשיבים ברחבי העולם ו-75% מהמשיבים בארצות הברית מקליטים תוכניות טלוויזיה כדי לדלג על פרסומות. 77% מקליטים תוכניות בשל זמני שידור חופפים של תוכניות אהובות. 60% מהמשיבים בגילאי 16 עד 24 ציינו שהם משתמשים ברשתות חברתיות בזמן צפייה בתוכניות טלוויזיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים