דו"ח: עלות הייצור של הגלקסי S4 לסמסונג גבוהה מזו של הגלקסי S3

מהניתוח שערכה חברת המחקר IHS iSuppli מתברר, כי העלות של גלקסי S4 לסמסונג גבוהה ב-15% מזו של גלקסי S3 ● הסיבה לכך היא הרכיבים המשודרגים במכשירים החדשים, ובהם הצג, החיישנים, המעבד והזיכרון

העלות של מכשירי גלקסי S4 החדשים לסמסונג (Samsung) גבוהה ב-15% מזו של הדגם הקודם, גלקסי S3. זאת בשל הרכיבים המשודרגים, ובהם הצג, החיישנים, המעבד והזיכרון. הדברים עולים מניתוח שביצעה חברת המחקר IHS iSuppli.

בסך הכול, על פי המידע שאספה UHS, עלות הרכיבים של מכשירי הדגל החדשים מבית סמסונג מסתכמת ב-236 דולרים ליחידה. כל מכשיר מגרסת +HSPA עולה לחברה 244 דולרים בעוד שגרסת LTE עולה 233 דולרים ליחידה. בסמסונג מדגישים, כי ברגע שהמכשיר יגיע לידיה והמארז שלו ייפתח בפועל, ייתכן שיחולו שינויים בנתונים.

"השיפורים כוללים צג גדול יותר באבחנת HD מלאה; מעבד מתקדם יותר מתוצרת סמסונג; ושפע חיישנים חדשים – למעשה, מדובר במספר שיא של חיישנים בטלפון חכם כלשהו", ציין וינסנט לוינג, אנליסט בכיר ב-IHS.

הצג החדש של מכשירי גלקסי S4, בטכנולוגיית AMOLED ובאבחנה של 1,920 על 1,080 פיקסלים, עולה לבדו 75 דולרים. הצג של מכשירי גלקסי S3 עלה 65 דולרים. ב-IHS מציינים שזהו צג ראשון באבחנה כה גבוהה, משום שקשה מאוד לדחוס פיקסלים כה רבים בצג כה קטן.

מערך החיישנים, שכולל, בין השאר, חיישן גיאו-מגנטי, חיישן קרבה, מד תאוצה, ג'יירוסקופ, ברומטר, חיישן אינפרה-אדום לזיהוי מחוות, חיישן לחות וחיישן טמפרטורה (רשימה חלקית בהחלט), עולה ביחד 16 דולרים. זאת בהשוואה ל-12 דולרים שעלו החיישנים של מכשירי S3 ביחד.

ב-IHS "מעריכים" שמכשירי S4 מצוידים במעבדים בעלי שמונה ליבות מתוצרת סמסונג, שעולים 30 דולרים ליחידה. זאת בהשוואה ל-17.5 דולרים שעלו המעבדים של מכשירי S3. וויין לם, אנליסט מ-IHS, הסביר שהמעבדים בעלי שמונה הליבות מורכבים למעשה משני מעבדים בעלי ארבע ליבות, כאשר משימות שצורכות פחות משאבים, כמו שיחות טלפון או יישומים של מדיה חברתית, מוקצים למעבד החלש יותר, על מנת לחסוך באנרגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים