Salesforce.com תשקיע מיליוני שקלים בבלאט לפידות

בזכות ההשקעה, שנועדה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את מכירותיה של החברה הישראלית, תגייס בלאט לפידות עובדים חדשים ותיכנס לשווקים נוספים ● את ההשקעה ביצעה Salesforce.com כחלק מסדרת השקעות להרחבת הפעילות עם שותפיה העסקיים

בלאט לפידות יישומים ארגוניים הודיעה, כי קיבלה כספי השקעה מ-Salesforce.com, במטרה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את מכירותיה. בזכות ההשקעה תגייס החברה עובדים חדשים, במטרה להיכנס לשווקים ומגזרים חדשים בישראל. היקף ההשקעה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני שקלים.

את ההשקעה בבלאט לפידות ביצעה Salesforce.com כחלק מסדרת השקעות להרחבת הפעילות עם שותפיה העסקיים. בלאט לפידות היא החברה הראשונה שענקית ה-CRM בענן השקיעה בה בקטגוריית "מדינות של שווקים בצמיחה באירופה". יצויין, כי Salesforce.com פועלת בישראל באמצעות שלוש נציגות: בלאט לפידות, ServiceWise ו-One1. נתן גביש משמש כסגן נשיא החברה לפיתוח עסקי בארץ.

בלאט לפידות מספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות Salesforce.com ליותר מ-500 לקוחות בישראל. על פי החברה, היא השיגה גידול של 40% בפעילותה בשנה האחרונה. בעקבות ההשקעה האמורה ובמסגרת אסטרטגיית ההתרחבות האמורה, תגדיל בלאט לפידות את המיקוד שלה במגזר הציבורי, תוך שהיא מנצלת את העובדה שיותר ויותר גופים במגזר הציבורי מאמצים פתרונות ענן על מנת להגדיל יעילות, להקטין הוצאות ולהגדיל את הגמישות. במקביל, תוסיף בלאט לפידות להציע פתרונות ייעודיים למגזרים בהם היא פעילה, דוגמת ענף הרכב, התעשיה והתקשורת.

"אנו בטוחים כי האסטרטגיה שלנו השנה תוביל את הדרך לאספקת רעיונות חדשניים לשוק הישראלי ולהגדיל משמעותית את פעילותינו באזור", אמרה מיכל בלאט, ממייסדות בלאט לפידות.

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות: "נמשיך לצמוח שנה אחר שנה. יש לנו ניסיון נרחב בשל מאות פרויקטים שביצענו בישראל. עסקים מבינים כיום את היתרונות של הענן ואת הערך הטבוע ברשתות חברתיות פנימיות. אנו מספקים פתרונות המסמלים את שתי המהפכות הללו: אנו מאפשרים ללקוחותינו לתקשר עם הלקוחות שלהם, שותפים ועובדים – בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים