ארצות הברית: יותר מחצי מיליארד מכשירים מחוברים לאינטרנט

נתונים נוספים מאששים את העובדה שכשני עשורים לאחר שהאינטרנט החל להיות נפוץ, רבים בעולם, ובארצות הברית בפרט, מחוברים עליו בעבותות ● על פי חברת המחקר NPD, משק בית ממוצע בארצות הברית מחזיק כשישה מכשירים בעלי חיבור לרשת ● הכוח המניע את מגמת הצמיחה הוא הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, אם כי מחשבי ה-PC עדיין שולטים בשוק זה

בשנת 1993, מעטים שמעו את המילה "אינטרנט". כיום, 20 שנים מאוחר יותר, איש כמעט לא יכול להימלט מהרשת: על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר NPD Group, יותר מחצי מיליארד מכשירים מחוברים כיום לרשת בארצות הברית לבדה. הכוח המניע את מגמת הצמיחה הוא הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. עם זאת, מחשבי ה-PC עדיין שולטים בשוק זה.

בשלושת החודשים האחרונים עלה מספר המכשירים המחוברים לאינטרנט במשק בית ממוצע ל-5.7, בהשוואה ל-5.3 בשלושת החודשים הקודמים. בתקופה זו גדל מספרם של מחשבי הלוח המחוברים ב-18 מיליון וזה של הטלפונים החכמים המחוברים – בתשעה מיליון. בראש רשימת הקניות של הצרכנים נמצאים מכשירים מתוצרת אפל (Apple) וסמסונג (Samsung).

"למרות הצמיחה העצומה במספרם של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, הרי שמחשבי ה- PC הם עדיין המכשיר הנפוץ ביותר בקרב בתי אב שמחוברים לאינטרנט בארצות הברית, ומציאות זו אינה עומדת להשתנות בעתיד הקרוב", ציין ג'ון בופון, מנהל מחקר ב-NPD.

שיעור החדירה של המחשבים השולחניים והניידים עומד על 93% ממשקי הבית בארצות הברית – נתון שכמעט לא השתנה בשלושת החודשים האחרונים. עם זאת, בתקופה זו עקף בראשונה מספרם של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח יחד את מספרם של מחשבי ה-PC במדינה.

הפופולריות של המכשירים הניידים ממשיכה לעלות בקצב מהיר מאז תחילת השנה: שיעור החדירה של הטלפונים החכמים בארצות הברית עלה מ-52% ל-57%, בעוד ששיעור השימוש במחשבי לוח צמח מ-35% ל-53%.

"קשה להאמין שהטלפונים החכמים ומחשבי הלוח נמצאים עדיין בחיתוליהם", ציין בופון. "קצב הצמיחה העצום בחודשים האחרונים מעיד על הפוטנציאל המשמעותי של ההתפתחויות העתידיות בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים