גוגל השיקה שירות לשמירת פתקים ברשת

שירות Google Keep מאפשר לשמור כפתקים תמונות, תרשימים, רשימות וכדומה, ביחד ולחוד ● כל הפתקים של המשתמש יישמרו בכונן Google Drive ויסונכרנו בה בעת לכל המכשירים מהם הוא מתחבר לשירות ● בנוסף, השיקה גוגל יישום למכשירים חכמים מבוססי אנדרואיד 4.0 ומעלה, וכן ווידג'ט שמאפשר לשמור פתקים ותזכורות קוליות ולגשת אליהם גם כשהמסך של המכשיר נעול

כמה ימים לאחר הדליפה המקרית לרשת הפך שירות Google Keep לרשמי, לאחר שגוגל (Google) הודיעה על השקתו בבלוג שלה. מדובר בשירות חדש שיאפשר למשתמשים לשמור פתקים באופן מסודר ברשת, כך שניתן יהיה לגשת אליהם מכל מקום ובכל עת.

השירות מאפשר לשמור גם תמונות, תרשימים, רשימות וכדומה כפתקים, ויש אפילו שילוב של אפשרויות בפתק אחד. כל הפתקים של המשתמש יישמרו בכונן Google Drive ויסונכרנו בה בעת לכל המכשירים עמם מבצע המשתמש התחברות לשירות.

המערכת מאפשרת לבחור צבעים עבור כל פתק, למקם אותם בסדר אישי, כדי לקבוע סדר עדיפויות או חשיבות, ולמחוק או לגנוז פתקים לאחר שהם אינם דרושים יותר.

מעבר לגישה באמצעות דפדפן לשירות החדש, דרך הכתובת drive.google.com/keep – בדיוק הכתובת שנחשפה מוקדם יותר השבוע, השיקה גוגל יישום עבור טאבלטים וטלפונים חכמים המבוססים על אנדרואיד 4.0 (Android 4.0) ומעלה. עבור משתמשים אלה הכינה החברה גם ווידג'ט חדש שמאפשר לשמור פתקים ותזכורות קוליות ישירות ממנו ואפילו ממסך הנעילה של המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים