תוכן שיווקי

MaaS360 פלטפורמת ה-MDM המובילה בעולם לפי חברת STKI

פלטפורמת ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) בענן של חברת Fiberlink היא המובילה בעולם על פי חברת STKI, כך עולה מניתוח שוק החידושים בתחום שהוצג ביום ג' האחרון בכנס STKI בגני התערוכה

21/03/2013 12:12
Mobility in Cloud

בכנס מרשים של חברת STKI, שנערך ביום ג' בגני התערוכה, הוצגו החידושים והכיוונים אליהם הולך שוק ה-IT והמובייל בישראל. במליאה שריכזה את כל נושא התשתיות ואבטחת המידע, הציגו פיני כהן וסיגל רוזין, נציגי STKI, את סקירתם לשוק ה-MDM והחידושים בו לדוגמת MAM (ר"ת Mobile Application Management). בסקירה שהוצגה בפני יותר מ-2,000 מנהלי IT, מנכ"לים, מנהלי תקשורת ואבטחת מידע, הוכרזה חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360, כפלטפורמת MDM  בענן המובילה בעולם.

כמו כן הציגה חברת Mobility in Cloud, נציגת MaaS360 בישראל, את החידושים המרכזיים במוצר שיוצעו החל מהשבועות הקרובים ללקוחות בישראל. במרכז החידושים פרסונה עסקית נפרדת, מוצפנת ומאובטחת בתוך קונטיינר נפרד על גבי ההתקן הנייד, עם יכולות מתקדמות לאכוף מדיניות ארגונית על התוכן העסקי החל מהגנה על אפליקציות ארגוניות ודרך הגנה מלאה על דואר ארגוני ומסמכים מצורפים שנשמרים בתוך קונטיינר מאובטח.

דויד אדי, מנכ"ל Mobility in Cloud, נציגת Fiberlink בישראל: "השוק הישראלי מפנים אט אט את היתרונות של 100% ענן בכל הנוגע לניהול עולם המובייל. אם בהתחלה הפרדיגמה אמרה שענן הוא לא מאובטח, המגמה משתנה ומבינים שהסטיגמות בנושא זה אינן נכונות, בעיקר שהענן אינו מעביר או יעביר אי פעם מידע ארגוני דרכו ומשמש אך ורק לשם ניהול סמארטפונים וטאבלטים."

כמו כן הוסיף דויד, "החידושים שהוצגו בכנס מביאים את הפתרון שלב אחד קדימה והם מכילים סביבה עסקית נפרדת על המכשיר הנייד עם שליטה מלאה תוך כדי גישה מאובטחת לארגון ללא צורך בהתקנת אף רכיב חומרה / תשתית בארגון, מה שמספק מקסימום אבטחה וניהול במינימום עלות! כמו תמיד אני מזמין כל חברה שמעוניינת לבחון את הפתרון הטוב ביותר בעולם ללא כל התחייבות לבצע הרשמה קצרה באתר ולקבל מערכת עובדת תוך שניות".

אירועים קרובים